Publieke Beta 8.3 updaten naar IOS 8.3? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Enige tijd geleden heb ik de publieke Beta 8.3 op mijn appeltjes gezet. Gelijktijdig kreeg ik daarmee een extra app genaamd Feedback, waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Publieke Beta 8.3 updaten naar IOS 8.3?
Beste allemaal,
Enige tijd geleden heb ik de publieke Beta 8.3 op mijn appeltjes gezet. Gelijktijdig kreeg ik daarmee een extra app genaamd Feedback, waar ik niets mee kon, omdat ik kennelijk niet was aangemeld Het werkte allemaal perfect, wat dat betreft geen klagen. Maar sinds vandaag is de officiële IOS 8.3 uit. Op de appeltjes geeft hij dat er een nieuwe update (1.7Gb groot op de iPhone en 1 Gb op de iPad mini) is, maar in iTunes blijk ik de nieuwste versie al te hebben. Dan maar een OTA update gedaan. Echter daarna heb ik de Feedback app nog steeds en kan er nog steeds niets mee Heb ik nou nog steeds een publiek Beta op mijn appeltjes staan? Versie 8.3 (12F70) Vraagje, hoe krijg ik nou de officieel IOS 8.3 op mijn appeltjes geïnstalleerd?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jij hebt de versie van vandaag erop staan. Heb hier ook een OTA update gedaan van de laatste 8.3 beta naar de versie van vandaag. Alles prima gegaan en feedback app niet (meer) aanwezig.
|
|||
|
|||
Maar die heb ik nog wel na de update, en kan hem ook niet verwijderen
|
|
||||
|
||||
Dan iOS 8.3 herstellen en je laatste backup terug zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bèta
Ben nog geen feedback tegengekomen en draai ook Bèta(ook niet in instellingen algemeen??), gisteravond de juiste versie erop gezet middel OTA, vraag me alleen af of 8.3 (12F70) de juiste versie is?
|
|
||||
|
||||
Reguliere iOS 8.3 (directe download bij Apple) is 12F70.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|