Even kort een grijsscherm met apple logo op 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5s lag voor me (niet gelocked) en in mijn ooghoek zag ik een verandering. Toen ik keek was even kort een grijs scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even kort een grijsscherm met apple logo op 5s
Mijn iPhone 5s lag voor me (niet gelocked) en in mijn ooghoek zag ik een verandering.
Toen ik keek was even kort een grijs scherm met een donkere apple logo. Zoals je dat gewend bent van OSX opstartscherm. Duurde een paar seconde en beeld werd daarna even donker en kwam weer terug met alle app icoontjes waar het daarvoor stond. Het was geen herstart of zo, want simlock was niet actief. Alles gewoon weer als normaal… Iemand enig idee wat er is gebeurd ??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niets in de crashreports terug gevonden van datum en tijd.
Was een paar seconden, hooguit 5 a 6. |
Labels |
iphone 5s grijs scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
apple logo blijft hangen met opstarten | dsimons | Archief | 5 | 05-04-10 18:28 |
na scherm rep. alleen kort logo daarna uit | ajmvey | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 20:44 |
Apple logo in een loop | atonba | Archief | 2 | 07-10-08 02:03 |
|
|