//

iPhone 6 plus (16GB) ruilen voor iPhone 6 (?) #bendgate

iPhone 6 plus (16GB) ruilen voor iPhone 6 (?) #bendgate discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iCulture leden, Ik heb al een paar maanden een iPhone 6 plus 16GB Zilver, En vind het een prachtig ding. lekker groot en goede ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-15, 18:58
HarmenVM HarmenVM is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Locatie: Gorinchem
Berichten: 1
Angry iPhone 6 plus (16GB) ruilen voor iPhone 6 (?) #bendgate

Hallo iCulture leden,

Ik heb al een paar maanden een iPhone 6 plus 16GB Zilver, En vind het een prachtig ding. lekker groot en goede camera ETC.

!Maar, De iPhone heb ik al 2 keer terug gestuurd en een nieuwe gekregen.
*1e keer, Home button was niet meer goed. bij elke klik hoorde ik een krakend geluid en voelde niet lekker.

*2e keer, De iPhone was verbogen. (Geen idee hoe, ik heb altijd een officieel iPhone 6 plus case om de iPhone. De iPhone gaat in principe nooit uit de case, tenzij ik het mooie design wil bekijken)

Nu op dit moment is het de 3e keer dat er wat aan de hand is met mijn iPhone 6 plus.. en begin het een beetje zat te raken.

Daarom wil ik over naar een iPhone 6..

-Ik ga sowieso terug naar de Apple store om een nieuwe te halen..

Wat vinden jullie van dit verhaal ? Zal het lukken om de iPhone 6 plus te ruilen voor een iPhone 6? ik heb namelijk geen vertrouwen meer in de 6 plus aangezien dit nu al de 3e keer is.

Mvg,
HarmenVM

(
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-15, 19:53
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je kunt je oude iPhone inruilen voor tegoed voor een nieuwe iPhone. Kijk maar of je daar wat mee kunt bij de Apple Store. Maak voordat je gaat een afspraak.
__________________
Daniel
Reageren

Labels
apple, bendgate, ios, iphone, iphone 6 plus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 Plus, bendgate ervaringen? markosyamaha iPhone algemeen 3 10-10-14 13:45
Vandaag nieuw gekochte iPad 16GB toch ruilen voor 32GB Gardinio iPad algemeen 27 24-07-12 15:25
Iemand 32GB ruilen tegen 16GB reservatie? JaytB Koopinformatie Nederland 1 29-07-10 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.