//

foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone

foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik mijn iphone aansluit op mijn pc en in de map DCIM kijk staan er 2 mappen 1 map met alle foto's die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-15, 19:26
BerendVdb BerendVdb is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 5
Unhappy foto's die op mijn pc te zien zijn zijn niet te zien op iphone

hallo,

als ik mijn iphone aansluit op mijn pc en in de map DCIM kijk staan er 2 mappen 1 map met alle foto's die ik op mijn iphone ook kan bekijken, en in de andere map burst-foto's die ik vroeger al verwijderd had, maar die staan nog in die map en nemen ook opslagruimte in op mijn iphone.

weet er iemand hoe ik de burst-foto's kan verwijderen want dit lukt niet als ik ze probeer te verwijderen op mijn pc en ik kan ze niet wissen op mijn iphone want ze zijn niet te zien.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
burst, computer, foto, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Me iPad laat safari tabbladen zien die al zijn afgesloten?!? iHid iCloud 6 24-09-14 07:47
iPod touch: waar kan ik zien of mijn SHSH BLOBS zijn opgeslagwn ipod4hacker Jailbreak 1 30-03-13 22:16
Zien waar vrienden zijn. Chocoladeridder iPhone Apps 6 13-07-10 06:24
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden Snakefoodjah Archief 2 21-08-09 20:54
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.