Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Het geluid van de ingestelde wekker/alarm van de iPhone 4S van mijn dochter doet het niet als ze de telefoon op stil heeft staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat?
Hi,
Het geluid van de ingestelde wekker/alarm van de iPhone 4S van mijn dochter doet het niet als ze de telefoon op stil heeft staan. Is dat normaal? Op mijn iPhone 5 werkt het wel. Hoe kan dat hersteld worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even een reset doen. Want dat hoort idd ook op de iPhone 4S zo te werken!
|
|
|||
|
|||
Soms durven eigengemaakt ringtones problemen geven ook
|
Labels |
wekker; alarm; geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd staat stil en scherm werkt niet? | tomteisman | iPhone algemeen | 11 | 05-12-11 15:13 |
Foto: Beeld van de camera staat stil | Arjo | Muziek, foto & video | 4 | 26-01-11 23:25 |
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! | AeronNL | KPN | 1 | 17-07-10 14:57 |
geen sms geluidjes als iPhone in dock staat | chippie777 | iPhone algemeen | 8 | 16-06-10 22:14 |
geen beltoon als het scherm op slot staat | Appeltje3 | iPhone algemeen | 0 | 12-08-09 12:52 |
|
|