SMSjes/berichten uitprinten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een makkelijke manier om smsjes te lezen van een aantal maanden uit te printen van de iPhone 5? whats app weet ik. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMSjes/berichten uitprinten
Is er een makkelijke manier om smsjes te lezen van een aantal maanden uit te printen van de iPhone 5?
whats app weet ik. maar zoek een aantal belangrijke smsjes die ik moet uitprinten maar elke x als ik alles doorblader kan ik weer opnieuw beginnen en screenshots gaan er anders ook errug veel worden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van alle betreffende smsjes een foto maken d.m.v homeknop en aan/uitknop tegelijk even in te drukken. Daarna foto uitprinten
|
|
|||
|
|||
@Bertoes
helaas is dat geen optie.. want dan gaan het heeeeeeeeel erg veel foto's worden. plus ik moet ongeveer 1 1/2 jaar doorbladeren |
|
|||
|
|||
Zoek in app store naar sms print
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Smsjes en Viber-berichten kwijt na 'herstellen reservekopie' | Jennyy | iPhone algemeen | 4 | 21-01-13 19:59 |
via internet herladen voor 9 euro aan smsjes, maar vind nergens die smsjes terug | candise | Orange | 0 | 07-04-12 02:45 |
Hoe sms uitprinten van iPhone? | se7en | iPhone algemeen | 29 | 29-09-09 20:56 |
|
|