Iphone 5S heeft slecht mobiel bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heeft slecht 3G of 4G bereik. Hoe kan ik dit oplossen? mobistar is de operator....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5S heeft slecht mobiel bereik
Mijn iphone heeft slecht 3G of 4G bereik. Hoe kan ik dit oplossen? mobistar is de operator.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Controleer de dekking van Mobistar in jouw gebied. Slechte dekking is vaak de oorzaak.
|
||||
|
||||
Verhuis
Heeft jouw provider geen mogelijkheid om voor thuis een femtocell aan te schaffen? Dat is een apparaat die je aansluit op je eigen internet aansluiting thuis. Het apparaat zendt dan het 3G of 4G (?) signaal uit van jouw provider, thuis. |
Labels |
bereik, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ontzettend slecht mobiel bereik iOS 5.1.1 | BDJ | iPhone algemeen | 8 | 30-05-12 22:17 |
Slecht bereik op mijn iPhone? | theappleboy | iPhone algemeen | 1 | 08-05-12 21:01 |
iPhone 3GS Slecht bereik | lizzjuuh | Vodafone | 3 | 25-04-12 01:23 |
Iphone plotseling droevig slecht bereik | larsvg | iPhone algemeen | 1 | 01-07-11 10:02 |
iPhone 4 slecht bereik sinds 4.1 | Vishan07 | iPhone algemeen | 18 | 28-03-11 17:37 |
|
|