iphone 5 & MV discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een vraag, is het LTE van de iphone 5 het echte 4G ? dus die die de iphone 6 bv gebruikt ? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 5 & MV
hallo,
Ik heb een vraag, is het LTE van de iphone 5 het echte 4G ? dus die die de iphone 6 bv gebruikt ? En zijn er mensen die een iphone 5 hebben en bij mobile vikings zitte ? is het ontvangst/snelheid internet goed ? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 5 en gebruik sinds een jaar Mobile Vikings. tot op heden zeer tevreden over. Internetsnelheid is erg vlot, meestal 4G internet.
|
|
||||
|
||||
De iPhone 5 ondersteunt veel minder 4G frequenties dan de iPhone 6. Dus op plekken waar een iPhone 6 4G heeft zou een iPhone 5 alleen 3G kunnen hebben.
|
||||
|
||||
En hoe zit het met het 4g ontvangst van een iphone 5s ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is deze een goede prijs ? http://www.aliexpress.com/store/prod...08.4.99.AEQ9iO Laatst gewijzigd door ad9007i; 31-05-15 om 19:17. |
|
|||
|
|||
Je gaat toch geen overpriced pepedure iPhone kopen? Wat is er met die goedkope, uitstekende, perfecte OnePluseOne gebeurd?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...neplusone.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gwn een toestel als reserve, iphone heeft nog steeds een betekenis in mijn hart
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5&Ipad&Outlook 2010&Exchange | bernardus | iPhone algemeen | 0 | 19-10-14 12:05 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
|
|