//

power adapter en kabels van andere merken.

power adapter en kabels van andere merken. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het waar dat de power adapter en de kabel van andere merken beïnvloed worden door veiligheidsmaatregelen op een chip? En dat deze geactiveerd wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-15, 20:52
hara_mo hara_mo is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard power adapter en kabels van andere merken.

Is het waar dat de power adapter en de kabel van andere merken beïnvloed worden door veiligheidsmaatregelen op een chip? En dat deze geactiveerd wordt of gedeactiveerd na een iOS update? Dus naar believen van Apple, laat ze he de ene keer wel toe, de andere keer niet om niet Apple kabels te gebruiken?
Is het waar dat zowel de adapter als de kabel over zo een chip bezitte?
Apple store biedt ook niet Apple producten aan, waaronder Belkin Lightning to USB Charge/Sync Cable (3 m/9.8 ft.) Waarom zou deze dan wel werken zoals het moet (laden en synchor)?
Waarom zouden dan andere niet Apple merken niet 100 % werken?
Ik heb van eenzelfde merk 3 kabels van 3 meters, nog een kabel of twee van 1 meter.
Maar één kabel van 3 meter werkt, zelfs na update, en de power adapter heb ik geen problemen mee. Deze kabel werkt ook op mijn laptop correct.
Maar dezelfde kabel werkt niet naar behoren (maakt verbinding en verliest dan weer de verbinding snel op elkaar) op een andere laptop, dan zegt de support van dit merk laptop dat ik een origineel Apple kabel moet kopen.
De andere kabels werken niet naar behoren, zelfde probleem (verbinding komt en gaat, snel achter elkaar).
En bovendien, mijn auto lader van samsung werkt correct met de Lightning to Micro USB Adapter.

Dus vraag me toch wel af wat er zo waar van is met die chip in de power adapter of in de kabel of in de uiteinde van de kabel (lightning)?

de leverancier biedt zelf met trots dergelijke kables en power adapters aan, en na wat email versturen zegt 'm heel duidelijk dat ze soms werken soms niet. Waarom dan verkopen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-15, 22:35
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ja in de kabel daar zit een chip in .

Waarom verkopen ?. Omdat dat geld opleverd
  #3  
Oud 04-07-15, 17:45
hara_mo hara_mo is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 26
Standaard

dus in de power adapter zit geen chip in?

en waarom werkt één kabel wel dat geen origineel is?

ja, geld oplevert, als het goed werkt ja, anders kopen klanten dat toch niet meer? ik zie toch af van dergelijke aankoop, maar dacht misschien kan ik dat instellen ofzo in de iphone dan werkt dat wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter mhoutman iPad algemeen 0 28-07-10 15:04
iPhone kopen in VS - juiste USB Power Adapter? edwinvanolst Koopinformatie USA 4 10-02-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:27.