Facturen aankoop apps bekijken op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Facturen aankoop apps bekijken op iPhone ? Deze zijn wel te bekijken via iTunes. Ik moet een aankoop van een jaar geleden opzoeken. Hoe doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facturen aankoop apps bekijken op iPhone
Facturen aankoop apps bekijken op iPhone ?
Deze zijn wel te bekijken via iTunes. Ik moet een aankoop van een jaar geleden opzoeken. Hoe doe ik dat mobiel ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien met de Apple store app, deze gaat hier bij mij terug tot 3 okt 2014. Maar je kunt via de app naar de apple site en daar de facturen bekijken/downloaden van eerdere bestellingen.
|
|
|||
|
|||
Ik probeerde het en kreeg het volgende
Je hebt geen bestellingen in de laatste 18 maanden. Verder komt er niks op. Ik klikte de tab "account" onderaan het scherm en daarna bestellingen Hoe kom ik verder ? |
|
|||
|
|||
Net even gekeken, ik kan via de apple store app ook bestellingen max 18 mnd terug bekijken.
Maar je hebt onder account wel -> Meldingen -> bestelstatus "aanstaan"? Hier kan ik via een "bestellingen" te selecteren ( zie rechtsboven "Ga naar onze website" )naar de apple site, vraagt hier om je login/password, dan zie rechtsboven de selectie mogelijkheid tot max 18mnd terug zoeken in je bestelling. En bij je bestellingen de mogelijkheid tot bekijken/downloaden facturen. Edit: Zie nu eigenlijk pas dat je vraag gaat over "apps" uit de "app store app". Ik dacht te lezen dat je het overkopen had uit de Apple store die je dan in je "apple store app" kunt bekijken. In ieder geval sorry voor de verwarring. Laatst gewijzigd door Byair; 30-06-15 om 10:51. |
|
|||
|
|||
Bestelstatus staan aan.
Na invoeren van wachtwoord Krijg ik de tekst In de laatste 18 maanden heb je geen bestelling gedaan. "Ga naar onze website" krijg ik niet op m'n scherm Laatst gewijzigd door Werner1963; 30-06-15 om 14:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Destination Folder Apps (aankoop Appstore) | technoslet | iPhone Apps | 4 | 29-08-10 18:28 |
|
|