Iphone 5 mic werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb een iphone 5 16gb waar de microfoon niet meer werkt. Ik heb de telefoon niet laten vallen of waterschade. Het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 mic werkt niet
Beste leden,
Ik heb een iphone 5 16gb waar de microfoon niet meer werkt. Ik heb de telefoon niet laten vallen of waterschade. Het is gewoon zomaar gebeurt. - Ik heb de iphone hersteld naar fabrieksinstellingen - Microfoon vervangen - Dock vervangen Nog steeds werkt me microfoon niet. Als ik de dictafoon app open dan kan ik ook niet op de rode knop drukken. Die is dan donkerrood/roodgrijs. Ook Siri werkt niet(ik kan niet op de microfoon drukken). Ik ben ten einde raad, waardoor kan dit komen? Laatst gewijzigd door backspace50; 07-07-15 om 16:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
defect, iphone 5 16gb, mic |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mic werkt niet meer na power flex | lano | iPhone algemeen | 5 | 30-07-14 23:25 |
Gevallen: gesprek kraakt, en mic stuk. / dictafoon werkt en geluid is goed :o | coendostres | iPhone algemeen | 0 | 13-07-12 19:18 |
iPhone ziet headset wel, maar mic niet..! | Joep0310 | iPhone algemeen | 5 | 13-03-11 20:36 |
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren | jong | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 14:42 |
Raar/Groot probleem (mic werkt niet) | driepie | iPhone algemeen | 4 | 10-07-09 10:07 |
|
|