iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/165748-ios-9-beta-loopt-vast-schuif-om-werken.html)

rkltnk 18-09-15 17:50

Volg de stappen zoals hierboven al staat aangegeven en dan kun je ook downgraden naar ios 8. Ik ben ook bezig. Ios 9 wou niet. Ben nu bezig met ios 8.4.1. Als je het ipsw bestand heb gedownload wel eerst de .zip veranderen in .ipsw

Guest-20180925190238 18-09-15 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rkltnk (Bericht 1006050)
Als je het ipsw bestand heb gedownload wel eerst de .zip veranderen in .ipsw

Of het ipsw image downloaden met Firefox in plaats van Internet Exploder. Dan moet je geen extensies veranderen.

NevsNL 18-09-15 18:00

Heb net via Itunes mijn Iphone hersteld, gebeurde heel veel maar uiteindelijk niet geholpen, zelfde probleem nog.

Aifoon 18-09-15 18:07

Opgelost, met een MacBook Pro deze keer. Met de Mac Mini lukte het niet. En inderdaad, de 5S ging ook van 7.1 naar iOS9.

steijndijk 18-09-15 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aifoon (Bericht 1006053)
Opgelost, met een MacBook Pro deze keer. Met de Mac Mini lukte het niet. En inderdaad, de 5S ging ook van 7.1 naar iOS9.

Wat heb je precies gedaan? Backup gemaakt, naar DFU en dan iPhone hersteld?

rkltnk 18-09-15 18:23

Yes. Thnx peeps. Het is me eindelijk gelukt maar dan wel naar ios 8. Belangrijk is ook om je firewall en virusscan uit te zetten.

Volg de stappen zoals boven staat aangegeven

NevsNL 18-09-15 19:15

Als ik de stappen volg krijg ik nadat ik de 'oude' IOS heb geselecteerd en op 'herstel' heb gedrukt de foutmelding 3194.. Iemand enig idee?

steijndijk 18-09-15 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NevsNL (Bericht 1006060)
Als ik de stappen volg krijg ik nadat ik de 'oude' IOS heb geselecteerd en op 'herstel' heb gedrukt de foutmelding 3194.. Iemand enig idee?

https://support.apple.com/en-us/HT204770
Zou hier bij moeten staan.

Guest-20180925190238 18-09-15 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NevsNL (Bericht 1006060)
Iemand enig idee?

Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts". Kijk ook na of je het juiste ipsw image gebruikt voor jouw iPhone/iPad. Voor iOS 8 is dat iOS 8.4.1.

steijndijk 18-09-15 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1006062)
Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts". Kijk ook na of je het juiste ipsw image gebruikt voor jouw iPhone/iPad. Voor iOS 8 is dat iOS 8.4.1.

Wat is ipsw? Zie het al vaker langskomen hierboven maar weet niet wat ermee bedoeld wordt

Guest-20180925190238 18-09-15 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steijndijk (Bericht 1006064)
Wat is ipsw?

https://www.theiphonewiki.com/wiki/IPSW_File_Format

NevsNL 18-09-15 19:28

Ik ga morgen maar naar een Iphone shop, ga hier niet uitkomen met mijn beperkte kennis, thnx voor de moeite iig!

Aifoon 18-09-15 19:30

DFU en hersteld. Geen backup want ik had een andere computer gebruikt.

NevsNL 18-09-15 20:15

Wilde jullie toch niet ontnemen dat het mij nu ook gelukt is, zelfde nogmaals herhaald en voila! :D

sigrid1909 18-09-15 22:05

firmwarebestand niet compatibel
 
Ook ik heb hetzelfde probleem )-:
Ik heb de beschreven procedure al gevolgd, maar als ik de downgrade wil uitvoeren, dan krijg ik de mededeling dat de I-pad niet bijgewerkt kan worden, omdat het firmwarebestand niet compatibel is. Ik heb nochtans het correcte bestandje gedownload (kunnen opzoeken via het modelnr van de Ipad), moest de extensie niet aanpassen...
Wat kan ik nu nog doen ?? Ik ben hier al twee avonden mee bezig, pfff...

flappah 18-09-15 23:27

Lees net op 9to5mac de oplossing: Is your iPhone or iPad stuck on ?Slide to Upgrade? after updating to iOS 9? Here?s the fix | 9to5Mac

mr_ootez 19-09-15 12:34

Ik had het zelfde probleem met me nieuwe iPad mini 4 dat ik me uit de doos haalde.

Uiteindelijk heb ik de powerbuton lang ingedrukt dat de iPad uit gaat.
Toen home button indrukken en gelijktijdig de kabel er insteken.

Dan krijg je in iTunes een herstel en werkbij button.
Kies dan voor herstel en laat iTunes z'n werk doen.

Maar configureer wel eff als nieuwe iPad
En zet later je iCloud terug.

Zo is het bij mij wel gelukt

patrick75 19-09-15 20:29

ik heb het zelfde probleem op mijn IPhone 5 ios 9 gedownload bij het instaleren ook nog geen probleem ik moet Wi-Fi selecteren tot dusver ook geen probleem maar bij het opstarten van ios 9 komt er in het scherm HALLO in alle talen hier moet ik schuiven en pincode invoeren dit lukt ook, dan komt er te staan “Bijwerken voltooid” en dat er nog een paar stappen uitgevoerd moeten worden en dat ik dan klaar zou zijn. op het laatste scherm wat ik heb, helemaal wit met onderin >schuif om bij te werken .. maar hier houd het ook bij op ik kan niet meer schuiven.
al een aantal keer gereset maar ook dan loop hij vast, geprobeerd om te telefoon te verbinden met i tunes maar hier kan ik de telefoon niet vinden.
heeft er iemand een oplossing ?

rkltnk 19-09-15 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrick75 (Bericht 1006237)
ik heb het zelfde probleem op mijn IPhone 5 ios 9 gedownload bij het instaleren ook nog geen probleem ik moet Wi-Fi selecteren tot dusver ook geen probleem maar bij het opstarten van ios 9 komt er in het scherm HALLO in alle talen hier moet ik schuiven en pincode invoeren dit lukt ook, dan komt er te staan “Bijwerken voltooid” en dat er nog een paar stappen uitgevoerd moeten worden en dat ik dan klaar zou zijn. op het laatste scherm wat ik heb, helemaal wit met onderin >schuif om bij te werken .. maar hier houd het ook bij op ik kan niet meer schuiven.
al een aantal keer gereset maar ook dan loop hij vast, geprobeerd om te telefoon te verbinden met i tunes maar hier kan ik de telefoon niet vinden.
heeft er iemand een oplossing ?

Zet hem in dfu modes. Telefoon uit dan je homebutton indrukken en kabel in je tel doen dan homebutton los laten als er itunes op je telefoon komt te staan. En volg dan alle stappen zoals hierboven

patrick75 19-09-15 20:44

dit lukt hij loopt ik ben benieuwd of het werkt, laat het nog wel ff weten!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2015 om 20:52 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rkltnk (Bericht 1006239)
Zet hem in dfu modes. Telefoon uit dan je homebutton indrukken en kabel in je tel doen dan homebutton los laten als er itunes op je telefoon komt te staan. En volg dan alle stappen zoals hierboven

hij is klaar maar het probleem blijft! iemand nog een andere optie ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.