Gebarsten iPhone 5 inruilen voor iPhone 6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen Ik heb een vraagje. Mijn iphone 5 is helaas gebarsten vandaag, het scherm werkt verder nog wel. Op de zijkant heb ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebarsten iPhone 5 inruilen voor iPhone 6?
Hoi mensen
Ik heb een vraagje. Mijn iphone 5 is helaas gebarsten vandaag, het scherm werkt verder nog wel. Op de zijkant heb ik ook wat deuken zitten. Volgens de apple site heb ik geen garantie meer. Wat kan ik het beste doen? Naar een externe partij en hem inruilen/repareren of naar Apple Genius en hem daar inruilen? Wat zou het voordeligste zijn, met de kanttekening dat ik dus graag een nieuwe iphone 6 wil hebben. Mijn dank is groot, Groetjes absurdsmash |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laten repareren door een externe partij voor plus min 50 euro. Verkopen op marktplaats voor plus min 220 en via marktplaats een nieuw in seal iPhone 6 met bon voor plus min 550 aanschaffen. Zelf ophalen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone inruilen? | Appel5 | iPhone algemeen | 16 | 28-08-13 19:14 |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
iPhone inruilen? Waarschijnlijk wel.. | Ipot | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-06-09 19:13 |
iPhone inruilen voor een Touch Diamond; FW 2.0 is een lachertje! | jeffrey | iPhone algemeen | 28 | 22-07-08 18:50 |
iPhone inruilen bij Mobistar | AaiFoonDjoeed | Orange | 14 | 17-07-08 16:56 |
|
|