iOS 9 Beta 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, vraagje... Komt iOS 9 Beta 4 vandaag uit? Volgens de normale cyclus zou hij wel uit moeten komen maar aangezien vorige keer het een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 9 Beta 4
Heren, vraagje...
Komt iOS 9 Beta 4 vandaag uit? Volgens de normale cyclus zou hij wel uit moeten komen maar aangezien vorige keer het een woensdag was in plaats van de dinsdag ben ik benieuwd of hij vandaag of morgen uitkomt.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas dus nog 2 uur wachten voordat wij het weten. Is er niemand die connecties heeft iemand binnen Apple?
|
|
|||
|
|||
Ja het klokhuis
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zijn email adres is tcook@apple.com.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je het eigenlijk zo graag weten? Een uurtje of twee wachten is toch geen ramp?
|
|
|||
|
|||
Ik ben op vakantie en het is hier 5 uur vroeger. Ik wilde wat leuks doen vanmiddag, maar als de beta komt wilde ik mijn activiteiten van vandaag naar morgen verschuiven ;-).
Ondertussen ben ik al op pad dus ik zie de beta vanzelf wel verschijnen! |
|
||||
|
||||
Ah, oké. Veel plezier vandaag!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zij is blijkbaar vrijgegeven. Zal eens in het iOS Dev Center gaan kijken of ik haar kan vinden.
EDIT: Gevonden. 2.04 GB. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou me toch meer op de vakantie richten
Die beta kan wel wachten toch? Wellicht is er bij thuiskomst een nieuwe beta |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaringen met ios 8 beta en osx yosemite beta | apppie90 | iPhone algemeen | 38 | 26-06-14 23:44 |
|
|