Hoe verwijder je icloud zonder ww? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. Ik heb een iphone ios 8.4 gekocht in frankrijk. Nu zit er helaas nog een icloud op van de vorige eigenaar. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je icloud zonder ww?
Beste allemaal.
Ik heb een iphone ios 8.4 gekocht in frankrijk. Nu zit er helaas nog een icloud op van de vorige eigenaar. Hoe kan ik dit verwijderen? Ik heb er best wel wat geld aan uitgegeven en zou graag willen dat de iphone het gewoon doet. Please, i need some help Alvast bedankt, Lebalz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als jij dat zomaar zou kunnen verwijderen zou het geen goede beveiliging zijn nietwaar? Even een mailtje naar de vorige eigenaar dat die de telefoon verwijderd van zijn iCloud account. Eigenlijk had je dit al moeten controleren bij aankoop, want dat scheelt veel gedoe.
|
|
|||
|
|||
Bij aanschaf van de iphone heb je van de vorige eigenaar de originele bon/factuur erbij gekregen?
|
|
|||
|
|||
Het is een frans meisje, en het is onmogelijk om weer contact te zoeken eigelijk. Zou het helpen als er een nieuwe firmware op gegooit word??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2015 om 15:54 ---------- Nee helaas niet |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verwijder ik mijn iCloud account van mijn toestel? | Jenny2508 | iCloud | 1 | 01-10-14 14:08 |
Apple ID gewijzigd, hoe pas in ICloud aan zonder verlies foto's | Spetter2 | iPhone algemeen | 5 | 10-10-13 02:02 |
Hoe verwijder je Jailbreak zonder je iphone te herstellen? | rowanxxz | Jailbreak | 29 | 28-03-12 18:50 |
[iCloud] blijft alles daar als ik iets op iPhone verwijder? | remcop | iCloud | 0 | 01-11-11 17:36 |
|
|