Find my iPhone uitschakelen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel vermeld, Find my iPhone uitschakelen werkt niet, IOS9.1 …”De registratie van deze iPhone bij iCloud kan niet worden verwijderd” Het wachtwoord klopt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Find my iPhone uitschakelen werkt niet
Zoals de titel vermeld, Find my iPhone uitschakelen werkt niet, IOS9.1 …”De registratie van deze iPhone bij iCloud kan niet worden verwijderd”
Het wachtwoord klopt wel, als ik een fout wachtwoord intik krijg ik deze melding niet en gebeurd er niets. Wie o wie? Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iOS 9.1 is nog in Beta. Daar valt weinig aan te doen. Ga op de Mac met Safari naar www.icloud.com en verwijder het toestel uit "Find my iPhone".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan zal het wel een bug zijn in iOS 9.1 Beta 1. Dien een bug report in.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my friends tijdelijk uitschakelen | Jipjans | iPhone algemeen | 2 | 23-01-13 13:54 |
find my iphone werkt niet goed | flauwekel | iPhone Apps | 3 | 29-10-12 18:51 |
Icloud > Find my iPhone werkt niet | famous | iPhone algemeen | 6 | 02-08-12 08:17 |
Find My iPhone werkt niet meer op refurb | akoya00 | iPhone algemeen | 1 | 30-07-11 23:55 |
[MobileMe] Find my iPhone werkt niet | NiekR | iPhone algemeen | 2 | 08-06-11 14:17 |
|
|