Help, iphone 4 zwart beeld + aan/uit knop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Bij mijn iphone 4 werkt al een tijdje de aan/uit knop niet meer. Hier gebruik ik de assistive touch voor, dit werkt prima. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help, iphone 4 zwart beeld + aan/uit knop kapot
Help,
Bij mijn iphone 4 werkt al een tijdje de aan/uit knop niet meer. Hier gebruik ik de assistive touch voor, dit werkt prima. Nu bleef vanmiddag mijn telefoon vast hangen en kon ik alleen nog maar op de assistive touch duwen en heb ik mijn telefoon vergrendeld. Sindsdien heb ik alleen nog maar een zwart beeld. Ik kan hem nu niet aan en uit zetten en weet niet wat ik moet doen. Wanneer ik hem aan de oplader leg en als hem op trilstand trilt hij wel gewoon. Ik heb ook al geprobeerd om de iphone te herstellen, maar ik kan mijn iphone niet koppelen met itunes omdat ik mijn toegangscode niet kan invoeren. Ik zit met mijn handen in het haar dus ik hoop dat iemand me kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen , laat je knop vervangen
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit | hjhm | iPhone algemeen | 4 | 03-08-15 00:27 |
iPhone: Iphone blijft opstarten maar aan/uit knop is kapot (dfu mode) | Shiftler | Jailbreak | 2 | 18-12-14 20:02 |
aan/uit knop kapot iphone 4 | Midia123 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-07-13 23:56 |
Na indrukken aan/uit knop flikkert scherm tussen zwart en beginscherm | verhto | iPhone algemeen | 0 | 12-07-12 11:57 |
iPhone: Aan/uit-knop kapot. Jailbreak zonder DFU mogelijk? | YoSu | Jailbreak | 11 | 17-11-08 02:59 |
|
|