iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IOS9 problemen na update (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/167318-ios9-problemen-na-update.html)

inky66 16-09-15 22:49

IOS9 problemen na update
 
Nadat ik mijn iPhone heb geupdate naar IOS 9.0 geeft de badge op mijn e-mail app aan dat ik 58 ongelezen berichtjes zou hebben, terwijl ik alles als gelezen heb gemarkeerd. Als ik in de app kijk zouden deze in "alle inkomende" e-mails staan. Ik krijg dit niet weg.

En ik heb op de appstore en badge dat ik 16 apps kan updaten, maar als ik naar de updates ga, kan ik de desbetreffende apps alleen maar openen, en niet updaten.

Anderen hier ook ervaring mee?

DrDiesel 16-09-15 22:51

Yep,

Zelfde probleem met beschikbare update's na update.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-update-s.html

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 22:55 ----------

tevens blijft nu ook rechts boven in het scherm het teken zichtbaar dat mijn "locatie/gps" aan staat, terwijl er geen apps actief zijn.

inky66 16-09-15 22:58

Dank! Geduld hebben dus. Dat probleem met de locatie/gps heb ik dan weer niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDiesel (Bericht 1005784)
Yep,

Zelfde probleem met beschikbare update's na update.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-update-s.html

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 22:55 ----------

tevens blijft nu ook rechts boven in het scherm het teken zichtbaar dat mijn "locatie/gps" aan staat, terwijl er geen apps actief zijn.


DrDiesel 16-09-15 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DrDiesel (Bericht 1005784)
Yep,

Zelfde probleem met beschikbare update's na update.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-update-s.html

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2015 om 22:55 ----------

tevens blijft nu ook rechts boven in het scherm het teken zichtbaar dat mijn "locatie/gps" aan staat, terwijl er geen apps actief zijn.

Na het loskoppelen van de Laptop/Itunes, verdween het ???? :confused:

JPBeek 17-09-15 11:05

Geen Newsapp na update IOS 9
 
Na gisterenavond te hebben geupdate naar ios9, zag ik dat ik geen newsapp heb, terwijl dit wel een onderdeel is van ios9.

Weet iemand hoe ik deze alsnog kan krijgen?

iPhoneAlot 17-09-15 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JPBeek (Bericht 1005843)
Weet iemand hoe ik deze alsnog kan krijgen?

Hier iets vergelijkbaars. De apps in App Store gevonden (met wolkje) en alsnog gedownload.

mucki 17-09-15 15:28

De nieuws app is nog niet direct beschikbaar voor Benelux blijkbaar ik wacht met update want er blijkt enorm veel mis te lopen

Guest-20180925190238 17-09-15 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mucki (Bericht 1005881)
...ik wacht met update want er blijkt enorm veel mis te lopen

Doe dat want op de iPhone 4 loopt het écht mis. :rolleyes:

flappah 17-09-15 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mucki (Bericht 1005881)
De nieuws app is nog niet direct beschikbaar voor Benelux blijkbaar ik wacht met update want er blijkt enorm veel mis te lopen

Enorm veel mis is wel een overstatement. Ik draai via de public-beta al een poosje op iOS9 en na public beta1 waren de grootste issues er wel uit. Er waren gisteravond wel issues met het kunnen updaten maar als je nu update is er weinig aan de hand.

mucki 17-09-15 20:18

haha de lolligste thuis

Halders 19-09-15 08:57

Ik ervaar dat veel apps maar ook sites via safari plots vasthangen. Vaak lost het probleem zich op door op de home button te klikken, naar een andere app te gaan, en dan weer terug te gaan de betreffende app/site.

Nog meer mensen die dit ervaren ?

harmjan 19-09-15 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Halders (Bericht 1006104)
Ik ervaar dat veel apps maar ook sites via safari plots vasthangen. Vaak lost het probleem zich op door op de home button te klikken, naar een andere app te gaan, en dan weer terug te gaan de betreffende app/site.

Nog meer mensen die dit ervaren ?

Dat heb ik de laatste week ook maar ik heb nog geen update gedaan ????? Dus de reden kan zomaar ergens anders liggen

Biebiene 21-09-15 13:11

waar kan ik de oplossing vinden voor de ongelezen mail? ik heb na verwijdering en opnieuw installeren van mijn (ziggo)mail niet 800 maar 3000 ongelezen mails....Ik zie de oplossing nergens. Hopelijk kijk ik niet goed en kan iemand me helpen!

Anja53 21-09-15 21:46

E-mails zonder tekst
 
Hallo
Na me update naar iOS 9 heb ik problemen met me e-mails.
Voorbeeld,
Ik heb op me laptop een adressenlijst in words. Stuur ik door naar me iPad.
Zet dat mailtje met bijlage van words in map reclame( bezwaarmakers)
Kijk ik dag later is dat mailtje leeg en staat er
Dit bericht is niet gedownload van de server.

Dus ben ik me adressenlijst weer kwijt.

Hoe kan dit, had er eerst geen probleem mee en nu na update iOS 9 wel.

Groeten Anja53

XIII 21-09-15 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anja53 (Bericht 1006561)
Zet dat mailtje met bijlage van words in map reclame( bezwaarmakers)

Je spamfolder? Waarom zet je het daarin?

(dat is waarschijnlijk de reden dat het wordt verwijderd)

Snorkel 21-09-15 22:07

1 Bijlage(n)
Ik kan de specificerinde statistieken van mijn batterijgebruik niet zien op mijn iPhone! Heeft iemand hier ervaring mee? Op m'n iPad werkt het namelijk wel.

Anja53 21-09-15 22:23

XIII

Als ik het wil bewaren e-mails kan ik het alleen in map reclame zetten. Hoe moet ik het anders bewaren belangrijke e-mails??

Blazez 21-09-15 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anja53 (Bericht 1006561)
Hallo
Hoe kan dit, had er eerst geen probleem mee en nu na update iOS 9 wel.
Groeten Anja53

Het kan aan mij liggen, maar sorry, ik kan er echt geen touw aan vastknopen wat je bedoeld.

Guest-20180925190238 22-09-15 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snorkel (Bericht 1006566)
Ik kan de specificerinde statistieken van mijn batterijgebruik niet zien op mijn iPhone! Heeft iemand hier ervaring mee?

Ja, kijk eens helemaal onderaan in dat plaatje dat je gepost hebt. "De iPhone is aangesloten geweest sinds .............".

Blazez 22-09-15 08:52

Dat van die batterij op mijn telefoon is me ook nog niet gelukt. Niet verder dan inderdaad algemeen "Zolang gebruikt" en "zolang stand-by". Op mijn iPad krijg ik daaronder echt een specificatie te zien van welke app hoeveel stroom verbruikt heeft over de laatste 24 uur en de laatste 4 dagen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.