iPhone 6 Lifeproof case discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij verschillende fabrikanten even geïnformeerd, en men zegt telkens dat de iPhone 6S zal passen in de huidige generatie iPhone 6 cases... Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Lifeproof case
Ik heb bij verschillende fabrikanten even geïnformeerd, en men zegt telkens dat de iPhone 6S zal passen in de huidige generatie iPhone 6 cases...
Bij Lifeproof is het ietsje anders... Zij gaan moeilijk doen en zeggen dat de iPhone 6 cases niet zullen passen voor de iPhone 6S... Wat denken jullie hierover??? Ik kan moeilijk geloven dat 0,1mm een wereld van verschil maakt? Is een blad papier niet ook 0,1mm? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht is de passing bij LifeProof nauwkeuriger dan bij andere merken, dan kan 0,1 mm een beslissend verschil maken...
|
|
|||
|
|||
Tja, of ze willen perse voorkomen dat de bestelde artikelen zometeen terug komen omdat ze te strak zitten of nét niet goed passen. Dat levert dan weer slechte recensies op namelijk.
Beter nu zeggen dat ze niet (goed) passen en zometeen een echt goede kunnen uitbrengen dan het risico op boze klanten lopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lifeproof iPhone 5 / 5s vraag | Duifke | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 17-09-14 13:12 |
Lifeproof bestellen iphone 4? | Minhhai | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 28-08-11 21:25 |
|
|