tevredenheid ios9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na diverse problemen gelezen te hebben, ben ik benieuwd of men met ios9 tevreden cq enthousiast is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tevredenheid ios9
Na diverse problemen gelezen te hebben, ben ik benieuwd of men met ios9 tevreden cq enthousiast is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op de iPhone geen reden tot feesttoeters en de polonaise, maar iOS9 is daar weer kleine stapjes beter. Op de iPad draait het fantastisch, ik kan eindelijk mijn e-mail naast mijn agenda openen: grote vooruitgang!
|
|
|||
|
|||
Afgezien van een paar ambetante regressiebugs werkt iOS 9.0 hier goed op een paar iPhones en iPads. iOS 9.1 Beta 1 werkt nog beter maar heeft ook nog last van regressiebugs,
Ik ben absoluut geen "batterijfetischist" en ik maak mij ook nooit druk over de accu van een iDevice. Als er moet geladen worden, wordt er geladen. Zo simpel is dat. Maar, een test iPhone 5s met iOS 9.1 Beta 1 wil blijkbaar niet geladen worden. Die is vorige week vrijdag van het infuus gekomen en heeft nu nog steeds 53% restcapaciteit. |
|
||||
|
||||
Ook na een harde reset? Misschien dat de indicator dan gereset wordt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier een iPhone 6, iPad Air 2 en een iPhone 5S die prima functioneren. Ik begreep dat de 2 iPads Air van mijn ouders na de update regelmatig last van een vastloper hebben.
Laatst gewijzigd door Janine Stmd; 24-09-15 om 10:49. |
|
|||
|
|||
Wat een gelul altijd ik wil een telefoon die ik tenminste 8 uur kan gebruiken zonder opladen en geen die na 4 dagen standby nog 53 % baterij heeft
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-09-15 om 17:37. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Wat totnuttoe mij bijzonder goed bevalt aan IOS 9 is:
1. Energiespaarmodus: GPS blijft werken; dus voor navigatie tijdens fietsen en wandelen; 2. Split screen: groter gedeelte hoofdapp, kleiner gedeelte 'nevenapp'; vind ik aardig voor bv.: lezen Engelse tekst en in kleiner venster een woordenboek, of in een venster de agenda en in een ander de mail. Ik heb eigenlijk geen idee of de iPhone 4s, 5s en de iPad Air2 nou sneller of langzamer geworden is. Voelt voor mij in elk geval niet langzamer. |
|
|||
|
|||
Bij mij eigenlijk ook niet echt problemen.
iPad 2 verschijnt wel niets meer als ik het volume aanpas. Hij past het wel aan, maar dat vierkantje met dat balkje verschijnt niet meer. iPhone5S: Nog niet alles liggen proberen. Enkel gezien dat de notitie app alles behalve hetgeen is dat ik te zien krijg op de site van apple. Ziet er nog altijd als de oude uit. en 'hé, Siri' werkt van geen ballen. Mag nog roepen zoveel ik wil Maar goed, dat heb ik ook nooit getest in IOS8. Wel een verbetering is muziek in de wagen. Eerst liep alles perfect, maar met de nieuwe muziek-app viel hij soms uit. Nu met IOS 9 lijkt het probleem opgelost te zijn. Maar kijk wel uit naar mijn nieuwe wagen. Die heeft Mirrorlink en Carplay. |
|
|||
|
|||
Dan hebt ge in de Notities app nog niet op het "Upgrade" (Werk bij) knopje geklikt. Of ge gebruikt geen iCloud Notities.
|
|
|||
|
|||
Ik vreesde er ook al voor dat het dat ging zijn. Die vroeg dat, maar er stond iets bij van El Captain en vermits die er niet was, heb ik dat niet gedaan. Ben gewoon wat snel geweest. Maar heb nu nergens de functie gevonden om dat nog bij te werken en ook nog niet hard achter gezocht. Dus mss dat gij het mij even kunt zeggen
|
|
|||
|
|||
Ik kan in Notities nog altijd op het knopje "Upgrade" klikken. Heb dat nog niet gedaan omdat hier nog één toestel op OS X Yosemite draait. Ik OS X 10.11.1 El Capitan Beta kan men ook upgraden.
|
|
||||
|
||||
Ik was tot vandaag best tevreden met 9.0, maar zie nu dat ik vrijwel alle 9.0 App updates opnieuw als update krijg aangeboden (periode 15-23 september), terwijl die Apps al op mijn devices en in mijn iTunes library staan...
Gelukkig is net 9.0.1 uit, dus hebben we iets nieuws om over te praten...
|
|||
|
|||
Idem dito hier in iTunes 12.3 en op de test iPhones met iOS 9.1 Beta 2. IK denk niet dat dit iets met iOS 9 te maken heeft maar met iTunes.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|