//

Iphone 4S loopt vast na update ios9

Iphone 4S loopt vast na update ios9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een update gedaan op mijn iphone 4S naar ios 9. De update is goed verlopen en tijdens de eerste instellingen liep het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-15, 22:01
pieter84 pieter84 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 4S loopt vast na update ios9

Beste,

Ik heb een update gedaan op mijn iphone 4S naar ios 9.
De update is goed verlopen en tijdens de eerste instellingen liep het mis.
Nu komt er telkens wit scherm met schuif om bij te werken en dan wachtwoord wat lukt maar dan komt er wit scherm met apple logo en balkje. Het kleurt zwart tot bepaald moment en dan gaat het opnieuw weg naar wit scherm.
Wie kan me helpen?

Mvg,
Pieter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-15, 23:42
DonBen DonBen is offline
• iOS 11.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 9
Standaard

Mijn dochter is precies hetzelfde gebeurd. Ik heb een "harde restart" (functietoets en aan/uit toets ingedrukt houden) maar dat bood geen soelaas.
Benieuwd of je reacties krijgt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s loopt vast bij update naar ios 9 palmertje iPhone algemeen 8 22-09-15 13:57
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update dell-eter Jailbreak apps en thema's 13 26-08-10 21:04
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
Windows: Iphone update naar 4.0 loopt vast gamegirly89 iTunes 6 14-08-10 01:01
iphone loopt vast op apple logo na update cydia Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 7 03-12-09 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.