Iphone 4S loopt vast na update ios9 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een update gedaan op mijn iphone 4S naar ios 9. De update is goed verlopen en tijdens de eerste instellingen liep het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S loopt vast na update ios9
Beste,
Ik heb een update gedaan op mijn iphone 4S naar ios 9. De update is goed verlopen en tijdens de eerste instellingen liep het mis. Nu komt er telkens wit scherm met schuif om bij te werken en dan wachtwoord wat lukt maar dan komt er wit scherm met apple logo en balkje. Het kleurt zwart tot bepaald moment en dan gaat het opnieuw weg naar wit scherm. Wie kan me helpen? Mvg, Pieter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mijn dochter is precies hetzelfde gebeurd. Ik heb een "harde restart" (functietoets en aan/uit toets ingedrukt houden) maar dat bood geen soelaas.
Benieuwd of je reacties krijgt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s loopt vast bij update naar ios 9 | palmertje | iPhone algemeen | 8 | 22-09-15 13:57 |
FW 2.2.1 iPhone loopt vast na cydia update | dell-eter | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-08-10 21:04 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
Windows: Iphone update naar 4.0 loopt vast | gamegirly89 | iTunes | 6 | 14-08-10 01:01 |
iphone loopt vast op apple logo na update cydia | Gabriel Antonyo | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-12-09 18:45 |
|
|