ongewenste deling contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) onlangs heeft 1 van mijn kinderen een eigen iphone 4s gekregen. Die heb ik eerst ingelogd met mijn eigen apple id, maar inmiddels heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ongewenste deling contacten
onlangs heeft 1 van mijn kinderen een eigen iphone 4s gekregen. Die heb ik eerst ingelogd met mijn eigen apple id, maar inmiddels heb ik binnen gezinsbeheer een eigen account voor hem aangemaakt en dat ook ingesteld op de telefoon. Waar ik tegen aanloop is het volgende: in de e-mailapplicatie (een webmail applicatie, geen apple), wordt de 'familie-contactenlijst' gebruikt. Als je een nieuwe mail wil maken en in het adresveld begint te tikken dan worden er suggesties gegeven vanuit die familielijst. En dat is niet de bedoeling. Ik heb al van alles geprobeerd, tot het wissen van de contactenlijst op de telefoon en het aan-/uitzetten van iCloud maar het lukt me niet om dit te veranderen.
Kan iemand mij op weg helpen? Marcel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Voor de originele vraag ben ik ook het spoor bijster. Dus een web-based email gebruikt de contactenlijst van de beheerdersaccount. Heel apart. Ik wist niet dat een website bij de contactgegevens van je telefoon kan komen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto deling | johndamen | iCloud | 0 | 02-02-15 16:01 |
ongewenste contacten transfer | broekhoven | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 22:05 |
Ongewenste e-mail | harrymga | iPhone algemeen | 1 | 20-03-12 21:16 |
Contacten managen (ongewenste LinkedIn sync) | bosscher | iPhone algemeen | 1 | 07-10-10 19:47 |
|
|