Agenda meldingen via email discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS 9.01 geinstalleerd heb krijg ik geen agenda meldingen meer via email. Voorheen kreeg ik een popup melding en een mailtje van google ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda meldingen via email
Sinds ik IOS 9.01 geinstalleerd heb krijg ik geen agenda meldingen meer via email.
Voorheen kreeg ik een popup melding en een mailtje van google calendar, nu krijg ik enkel een popup melding. Ik heb m'n acconts al eens verwijderd, de google calendar instellingen gecheckt en nu weet ik het niet meer... Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda meldingen in het engels | Dutch Moose | iPad algemeen | 0 | 31-10-14 20:29 |
Voorkomen dubbele agenda meldingen / pushberichten | iNote | iPhone Apps | 8 | 28-09-13 00:48 |
gedeelde agenda in_app meldingen uitzetten | marten1988 | iPhone Apps | 4 | 17-09-13 19:36 |
Nieuw agenda item / meldingen automatisch ingesteld | pitchvranken | iPhone algemeen | 3 | 15-07-13 00:15 |
Agenda meldingen komen niet goed door | mooms | iPhone algemeen | 0 | 29-01-13 21:24 |
|
|