"Wordfeud" werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar IOS 9.0.1 werkt "Wordfeud" niet meer. Krijg steeds de melding "The request timed out". Heeft iemand hier een oplossing voor ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Wordfeud" werkt niet meer
Sinds de upgrade naar IOS 9.0.1 werkt "Wordfeud" niet meer.
Krijg steeds de melding "The request timed out". Heeft iemand hier een oplossing voor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie Timosha.
Omdat de fout exact samen viel met de upgrade heb ik blijkbaar iets te snel de verkeerde conclusie getrokken ! Sorry ! |
|
|||
|
|||
Is niet erg. Ben al blij dat het probleem niet samen viel met die rode maan. Anders was de maan misschien nog de schuldige geweest. Volg Wordfeud op Twitter. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Is wordfeud niet een verkapte second love dating game ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jij hebt het echt niet voor Whatsapp he
Ik vind het een goede app in de zin van dat niet iedereen een iPhone heeft en we toch groepchats bvb kunnen hebben... Als iedereen nu eens verstand krijgt en een iPhone aanschaft dan kunnen we dat programmaatje er afkegelen. |
|
|||
|
|||
Dat is sinds ik Whatscrap eens bekeken heb met Xcode Instruments. Het appje is in hetzelfde bedje ziek als alle andere appjes van Mark Suikerberg.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat ken ik niet eigenlijk, maar wel al goede dingen over gehoord...
Het is ook niet makkelijk om iedereen te laten omschakelen... "Hangouts" vind ik bvb ook niet slecht. Maar ja... |
|
|||
|
|||
In ieder geval werk Wordfeud weer. Geen stress meer in de tent hier. Mijn halve trouwboek begon ontwenningsverschijnselen te vertonen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
helderheid "auto" werkt niet meer | mcowly | iPhone algemeen | 20 | 25-09-11 12:38 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
|
|