Automatische iOS update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Is er een mogelijkheid om de automatische update/download van iOS zelf uit te zetten? Want ik wil dit niet via de iPhone doen laat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatische iOS update
Dag
Is er een mogelijkheid om de automatische update/download van iOS zelf uit te zetten? Want ik wil dit niet via de iPhone doen laat via de pc. Grts |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had nog nooit een automatische update van IOS gehad. Krijg dus altijd de vraag of ik wil updaten. Ik heb nog gekeken of ik ergens automatisch updaten (of niet) kan kiezen; niets gevonden.
|
|
|||
|
|||
Ja de download gaat automatisch en dan krijg ik elke dag de melding voor te installeren.
|
|
|||
|
|||
Hmm - Ik update via iTunes, vaste verbinding met iMac.
|
|
|||
|
|||
Ik update ook via iTunes dus daarom dat ik die melding op iPhone niet wil hebben.
|
|
|||
|
|||
Dat kan je niet uitschakelen. Ik doe de kleine updates meestal OTA. De grotere via iTunes.
|
|
||||
|
||||
Ik heb maandenlang, consequent, de meldingen geannuleerd en de automatische downloads verwijderd op mijn iPhone 4S (met iOS 7.1.2)
Op een gegeven moment verdween het 'eentje' / de badge op de instellingen app en die heb tot op vandaag niet meer teruggezien sindsdien Ik krijg nog netjes elke nieuwe iOS update een melding (pop-up) met de vraag of ik die wil installeren of annuleren. Maar hij wordt gelukkig niet meer automatisch gedownload en dat heeft niet met ruimte gebrek te maken als ik het goed voor heb (er staat nauwelijks content op de telefoon) |
|
|||
|
|||
Hmm vreemd ik heb nog nooit op mijn iPhone 4s een melding gehad dat er een nieuwe ios versie beschikbaar was.
Zou dat komen omdat ik bij iedere nieuwe ios versie die ik dan via itunes installeer jailbreak? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het duurt "even" voordat de melding komt: ik denk dat de meesten dan al wel via ITunes de update hebben gedaan.
Ik zag hem zelf deze keer (IOS 9.0) voor het eerst omdat ik op een volgende versie wilde wachten nav berichten over problemen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah dus mijn vermoeden was juist, bedankt timosha,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone crash na automatische update | llot | Archief | 1 | 07-11-09 10:26 |
(3G-3.0-Jailbreak) automatische update's uitschakelen | sonick | iPhone Apps | 0 | 21-07-09 12:26 |
|
|