Ipod touch 6g met 128Gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum Leden ik ben op zoek naar de nieuwste Ipod touch 6g met 128Gb kleur Spacezwart of silver ik kan die nergen kopen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 6g met 128Gb
Beste Forum Leden
ik ben op zoek naar de nieuwste Ipod touch 6g met 128Gb kleur Spacezwart of silver ik kan die nergen kopen in belgie de nieuwste Ipod touch 6g met 128Gb kleur Spacezwart of silver en op apple store webshop wil ik niet online kopen maar wel in een winkel allen in de apple store in Brussel hebben wel ipod touch 6g met 128gb in alle kleuren behalve Spacezwart en silver waar kan ik die wel kopen de nieuwste Ipod touch 6g met 128Gb kleur Spacezwart of silver in belgie ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de Apple Store kunnen ze hem voor je bestellen Vreemd dat ze dat niet hebben aangegeven. Ik zou maar nog eens langsgaan en vragen of ze hem voor je kunnen bestellen.
Anders dan dat zou ik niet weten waar je nog in België terecht kan. Succes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbraik met 4.0.2 iPhone 3G, iPod Touch 2G met Redsn0w | beukje | Jailbreak | 14 | 08-09-10 20:59 |
|
|