iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 6s release vrijdag. Reserveren ipv wachten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/168033-iphone-6s-release-vrijdag-reserveren-ipv-wachten.html)

Order66 07-10-15 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ragjee (Bericht 1008806)
Little side note: snel zijn bij Switch. Ik heb hier ook mijn eerste pre order geplaatst maar na contact met hen toch op safe gespeeld en ook bij officiële Apple Store gedaan... Ik probeer eerst bij Switch om 8u (ze openen vroeger). Hun "pre-order" systeem vind ik persoonlijk beetje oplichterij. Ongeacht of je een pre order hebt, als de voorraad uitgeput raakt, verkopen ze de pre-order modellen alsnog. Wie eerst is, is eerst: pre-order of losse verkoop: maakt niet uit.

Wel dit klopt als een bus. Ik ben net verhaal gaan halen in de Switch Gent, en daar konden ze mij vertellen dat de klanten bij alle switchen aan de deur eerst besteld worden, de preorders krijgen whatever is left. Wat is me dat voor een rot-policy :eek:

wblink 07-10-15 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 1008623)
Blijkbaar foute info man!

Nee meneer.

Ragjee 07-10-15 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Order66 (Bericht 1008840)
Wel dit klopt als een bus. Ik ben net verhaal gaan halen in de Switch Gent, en daar konden ze mij vertellen dat de klanten bij alle switchen aan de deur eerst besteld worden, de preorders krijgen whatever is left. Wat is me dat voor een rot-policy :eek:

Daarom kom ik lekker vroeg m'n bed uit op m'n vrije dag, en ga ik voor openingstijd er staan kamperen. Okay, it is just a phone.... Meh! In lange tijd niet zo uitgekeken naar iets. Wil ik hem toch maar op de dag zelf. Ik pre-order om een reden om 00.12 snachts bij hen, om dan lekker aan te komen "oops sorry te laat, mss over twee weken" haha, nope!

ivanhoeke 08-10-15 03:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wblink (Bericht 1008849)
Nee meneer.

Jawel meneer de verkoop is pas om 7u gestart ipv middernacht!!!!

Order66 08-10-15 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ragjee (Bericht 1008903)
Daarom kom ik lekker vroeg m'n bed uit op m'n vrije dag, en ga ik voor openingstijd er staan kamperen. Okay, it is just a phone.... Meh! In lange tijd niet zo uitgekeken naar iets. Wil ik hem toch maar op de dag zelf. Ik pre-order om een reden om 00.12 snachts bij hen, om dan lekker aan te komen "oops sorry te laat, mss over twee weken" haha, nope!

Volgende keer de pre-order laten vallen, want zinloos imo. Doe maar lekker kamperen, dan ben je zeker :D

Ragjee 08-10-15 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Order66 (Bericht 1008930)
Volgende keer de pre-order laten vallen, want zinloos imo. Doe maar lekker kamperen, dan ben je zeker :D

Ik vind het best een rot beleid van Switch: waarom pre orders doen als ze toch voor niets zijn...

peerenbooms 08-10-15 10:32

Waarom niet gewoon wachten tot ze genoeg op voorraad zijn. Want het eenmaal hebben is het einde van het genot.

Affinity 08-10-15 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1008956)
Waarom niet gewoon wachten tot ze genoeg op voorraad zijn. Want het eenmaal hebben is het einde van het genot.

Ik geniet ervan de forums te lezen vanop mijn 6S die ik reeds 2 weken heb en de mensen te zien stresseren en panikeren. :d

Order66 08-10-15 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1008956)
Waarom niet gewoon wachten tot ze genoeg op voorraad zijn. Want het eenmaal hebben is het einde van het genot.

Inderdaad. Ik heb nu al zo lang mijn 4S, het zal op die paar weken niet steken :rolleyes: Ik wil er wel graag mijn madam mee verrassen ;)

wblink 08-10-15 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 1008917)
Jawel meneer de verkoop is pas om 7u gestart ipv middernacht!!!!

Je hebt gelijk. Nu helemaal gelukkig?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2015 om 16:27 ----------

Geen reservering in NL meer mogelijk (alleen wat 16 GB modellen). 't Is op. Wachten dus op de volgende lading.

peerenbooms 08-10-15 16:33

@order66 ik hoop niet dat madam een attack krijgt van het prijskaartje😲

Order66 08-10-15 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms (Bericht 1009047)
@order66 ik hoop niet dat madam een attack krijgt van het prijskaartje😲

Denk het niet, want ik betaal beide telefoons :)

ivanhoeke 08-10-15 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wblink (Bericht 1009044)
Je hebt gelijk. Nu helemaal gelukkig?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2015 om 16:27 ----------

Geen reservering in NL meer mogelijk (alleen wat 16 GB modellen). 't Is op. Wachten dus op de volgende lading.

Nee jij dan ben jij gelukkig! Jij hebt gezegd dat de pre order zou starten om middernacht, maar kom ik zal die woorden op mij nemen want blijkbaar weet je zelf niet meer wat je hier plaatst!

hema961 08-10-15 21:05

Weet iemand hoe de voorraden in Duitsland (Oberhausen) zijn? De 6s plus specifiek.

ivanhoeke 08-10-15 21:22

Ik heb een mail gehad van switch dat mijne iphone 6s morgen vanaf 8u beschikbaar is.

Vermits ik hem al heb, heb ik de pre order geschrapt. Dus zo een rot beleid hebben ze dan weer niet.

Order66 08-10-15 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 1009090)
Ik heb een mail gehad van switch dat mijne iphone 6s morgen vanaf 8u beschikbaar is.

Vermits ik hem al heb, heb ik de pre order geschrapt. Dus zo een rot beleid hebben ze dan weer niet.

Ja prachtig. De ene klant krijgt een mail, de andere niet. Super.

apotheosis 08-10-15 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 1008957)
Ik geniet ervan de forums te lezen vanop mijn 6S die ik reeds 2 weken heb en de mensen te zien stresseren en panikeren. :d

2

:D:p:p;):rolleyes::)

Order66 09-10-15 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 1009104)
2

:D:p:p;):rolleyes::)

Jongens, het is een spel he, als je daarvoor moet stresseren en panikeren, heb je nog niets meegemaakt. Voor jullie is het spel al lang gedaan, voor ons moet het nog beginnen :p:p:p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.