iPhone 6s release vrijdag. Reserveren ipv wachten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde dat er vrijdag geen rij meer is voor de iPhone 6s release, maar dat je moet reserveren. Weet iemand hier meer van? Vanaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s release vrijdag. Reserveren ipv wachten?
Ik hoorde dat er vrijdag geen rij meer is voor de iPhone 6s release, maar dat je moet reserveren. Weet iemand hier meer van? Vanaf wanneer kun je reserveren en hoe groot is de kans dat je vrijdag een nieuwe IPhone 6s kunt ophalen?
Bij Apple zeggen ze dat ze het zelf ook niet weten. Beetje raar. Hoop dat iemand hier meer weet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kon al reserveren op 2/10.
|
|
||||
|
||||
GEEN reserveringen bij Apple-NL. Wachten tot vrijdag. (Net nog eens gebeld).
|
|||
|
|||
Het gaat mij om een losse Iphone, zonder abonnement. Dus reserveren bij een provider is niet aan de orde.
Vrijdag reserveren bij Apple, maar hoe laat? Vanaf middernacht? Of vanaf ergens in de ochtend? Niet duidelijk. Er is ook geen info over het reserveren op de Apple site. |
|
||||
|
||||
Reserveren via website zou vanaf 24:00 5/9 -> 6/9 mogelijk moeten zijn: info Apple.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mwah, swoon intitie enso.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ne gebeld naar Apple om een bevestiging hiervan te vragen, maar de medewerker zei dat hij dacht reserveren pas vanaf vrijdag kan. En dat hij verder niks wist.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand weet het. Er is natuurlijk een kans dat het "gewone" reserveringssysteem van kracht is. En dat begint op 6.00 in de ochtend. Denk dat het gewoon een kwestie is van proberen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van de 6S zal er genoeg zijn, het is de Plus die opnieuw een "probleem" is dit jaar..
In België kwam er sowieso al weinig voorraad en nu met onze eigen Apple Store denk ik dat het meeste wel naar daar zal gaan. Althans dat zou voor mij het meest logische lijken.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Little side note: snel zijn bij Switch. Ik heb hier ook mijn eerste pre order geplaatst maar na contact met hen toch op safe gespeeld en ook bij officiële Apple Store gedaan... Ik probeer eerst bij Switch om 8u (ze openen vroeger). Hun "pre-order" systeem vind ik persoonlijk beetje oplichterij. Ongeacht of je een pre order hebt, als de voorraad uitgeput raakt, verkopen ze de pre-order modellen alsnog. Wie eerst is, is eerst: pre-order of losse verkoop: maakt niet uit.
|
Labels |
apple store, iphone 6s, reserveren, wachtrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5S reserveren | Ayoubbou | Koopinformatie Nederland | 12 | 24-09-13 14:31 |
iPhone 5 reserveren | urban | iPhone algemeen | 2 | 11-09-12 13:36 |
Iphone reserveren in Duitsland?! | Caba | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 16-11-10 06:51 |
Vrijdag release Spirit?? | Kremer1313 | Jailbreak | 185 | 03-05-10 08:10 |
|
|