Iphone 6 vlekken op al discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn nieuwe iphone 6 nu 3 weken.Al die tijd zit hij in een plastieken doorzichtige case.Wat mij nu opvalt zijn kleine vlekjes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 vlekken op al
Ik heb mijn nieuwe iphone 6 nu 3 weken.Al die tijd zit hij in een plastieken doorzichtige case.Wat mij nu opvalt zijn kleine vlekjes op het aluminium aan de achterkant.Deze zijn verspreid over het gehele oppervlak.Mijn zoon zegt dat dit bij de Iphones van zijn vrienden ook het geval is.Is dit een bekend probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mij niet bekend,
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 6 al 11 maanden in een case maar de achterzijde ziet er nog goed uit zonder witte puntjes.
|
|
|||
|
|||
Ja heb ik ook gehad door het dragen van een hoesje alleen was dit bij een iPhone 5.
|
|||
|
|||
Bij de 5 is dit een bekend probleem dat de coating loslaat, bij de 6 zou dit niet mogen gebeuren en zeker niet in z'n korte tijd van amper 1 maand. Ik zou eens naar Apple gaan/bellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 camera vlekken | thasjosjo | iPhone algemeen | 48 | 07-03-14 23:04 |
Grijze vlekken onder scherm iphone | stoef01 | iPhone algemeen | 5 | 12-01-14 21:14 |
iPhone 5 (zwart) witte vlekken op achterkant | kleine jan | iPhone algemeen | 7 | 22-08-13 10:07 |
vlekken op mijn iphone door een cover | Chistofiphone5 | iPhone algemeen | 0 | 26-04-13 11:56 |
Gekleurde vlekken op foto's iphone 4 | pmlaura | Muziek, foto & video | 1 | 26-09-11 12:25 |
|
|