iculture niet meer in app store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de iculture app niet meer vinden in de app store. @redactie: kan dit kloppen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iculture niet meer in app store
Ik kan de iculture app niet meer vinden in de app store.
@redactie: kan dit kloppen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, waar is die gebleven iculture???
|
|
|||
|
|||
Ik heb eerder deze week dezelfde vraag gesteld in een topic onder iPhone Apps. Helaas tot nu toe geen enkele reactie hierop ontvangen. Ik hou ook dit topic in de gaten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi timosha ik kan de iCultrue app niet op iTunes vinden via de Mac en ook niet op me iPhone. Zelfs niet bij mijn 'aankopen'. Vreemd
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat de app wel in de iTunes bibliotheek:
|
|
||||
|
||||
Kan hem hier ook niet meer bij aankopen vinden.
|
|
|||
|
|||
He Timosha, kun je het ipa-bestand misschien uploaden en hier plaatsen? Dan kunnen wij allemaal iCulture toevoegen via iTunes aan onze iPhone. Dank alvast!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk niet dat hij die ID met jou en alle andere forumleden wil delen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar waarom geven ze van iculture niet even antwoord op de vraag waarom hij niet te vinden is.
|
|
|||
|
|||
Gister overgestapt op de iphone 6S. Als nieuw ingesteld. En ook hier de iculture app nergens meer te vinden. Ook niet in mijn aankopen. Is er geen enkele andere manier om hem terug te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ja, een reservekopie terugzetten Dan wordt ie wel automatisch gedownload.
|
|
|||
|
|||
via applestore bij tab "aankopen" staat de iculture app er wel tussen
|
|
||||
|
||||
Klopt, was een bug.
Apple heeft dit opgelost. |
|
|||
|
|||
Terug beschikbaar
Nu nog een update naar de 6(s) en 6(s)+ |
|
|||
|
|||
Bij mij loopt de app vast wanneer ik via de app naar itunes ga om bv een app te downloaden. Ik kan links bovenaan terug naar iculture, maar deze app hangt nu vast. Afsluiten en opnieuw starten is de enige oplossing. Ik had 'm verwijderd, maar kon 'm dan niet meer terugvinden in de app-store. Gelukkig sinds vandaag de oude app weer via aankopen.
komt er een nieuwe versie in de app store? |
|
|||
|
|||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iculture app niet te vinden in app store | pallmall | iPhone Apps | 16 | 21-12-15 11:46 |
App iTunes en App Store werkt niet meer na iOS 7-update | vermeuzel | iPhone algemeen | 18 | 06-10-13 20:14 |
|
|