Alle microfoons iPhone 5c werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb iets heel vreemds met mijn iphone 5c. Sinds een paar dagen werken geen van de 3 microfoons nog. Gewoon bellen, speaker-bellen, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle microfoons iPhone 5c werken niet
Hoi, ik heb iets heel vreemds met mijn iphone 5c.
Sinds een paar dagen werken geen van de 3 microfoons nog. Gewoon bellen, speaker-bellen, met headset bellen, film opnemen, dictafoon, etc. nergens wordt nog geluid opgenomen. Ik heb reeds een factory reset gedaan, maar dit heeft niet geholpen. De kans dat het aan de een van de microfoons ligt lijkt me sterk aangezien het nergens werkt. Iemand een idee wat er mis kan zijn en hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je inderdaad al een volledig herstel mbv iTunes hebt gedaan (zonder backup terug zetten) en het probleem is dan nog steeds aanwezig dan lijkt mij een softwarematig probleem vrijwel uitgesloten en zul je de iPhone ter reparatie moeten aanbieden.
|
|||
|
|||
Dat lijkt me ook. Maar dan zou je verwachten dat slechts 1 van de 3 microfoons niet meer werkt toch? Hoe groot is de kans dat alle 3 de microfoons in eens stuk gaan? Welke microfoon moet je dan laten vervangen? Alle 3?
|
|
|||
|
|||
Edit: never mind
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet 1 laten vervangen en ook niet drie , dit zal jou probleem niet verhelpen Ik zal als ik jou was de audio ic laten vervangen. Maar dit advies zullen ze jou vast wel in de repair shop geven houd rekening met 90 euro Succes |
Labels |
iphone 5c 16 gb, microfoon defect |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle knoppen iphone 4 werken niet | Beekwiebel | iPhone algemeen | 3 | 08-06-14 21:16 |
3 draadloze microfoons aan 1 iphone | Dominic | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 18-08-11 19:50 |
Niet alle laadkabels werken | freddyfingers | iPhone algemeen | 0 | 02-02-09 21:06 |
|
|