//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

ivanhoeke ivanhoeke is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 5 van 5
  1. EddyG
    21-10-15 14:36
    EddyG
    Hoi,
    Ik heb gezien dat je ook met hetzelfde probleem zit als ik.
    Mijn verbruik van de iphone blijft ook maar oplopen terwijl ik er bijna niks mee heb gedaan.
    En daardoor gaat mijn batterij volgens mij sneller leeg.
    Ik had gisteren gebeld naar apple en ze hebben testen uitgevoerd naar mijn toestel en alles zag er normaal uit, ook de batterij.
    Nu moet ik nog eens een herstel via itunes doen. Maar ik denk niet dat het de oplossing gaat zijn.
    Want toen ik het toestel nieuw binnen kreeg heb ik ook gewoon alle apps los geinstalleerd en dus geen backup van mijn vorige iphone terug gezet.
    Grtz,
    Eddy
  2. ivanhoeke
    25-09-14 13:38
    ivanhoeke
    Neen dat heb ik niet gezegd dat ik een zwarte heb. Mijn broer wou een zwarte. Ik heb een goude in pre order staan bij base voor vannacht.

    mvg
  3. ALC
    25-09-14 12:16
    ALC
    Hoi, Je laat weten dat je 2 reserveringen hebt voor 64 zwart (dat is spacegrey) neem ik aan?
  4. ivanhoeke
    23-09-14 23:58
    ivanhoeke
    hey, ik ga niet meer naar de BASE Shop denk. Ik heb deze middag een ritje keulen gedaan en een 6 64gb gold gescoord .

    Ik zet hem te koop geraakt hij verkocht voor 900€ ga ik de andere halen bij de BASE shop en anders hou ik hem zelf. Zien wat het gaat geven. Maar eerlijk gezegd nog weinig zin om richting Antwerpen te gaan donderdagnacht.

    grtz
  5. ayfoon
    23-09-14 08:30
    ayfoon
    Hoi,

    Welke heb je wel kunnen reserveren, want ik heb de 6 64gb gold. Wellicht kunnen we ruilen?

    Groet

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    Ik heb geen iPhone
    Firmware iPad
    Ik heb geen iPad
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 13-01-21 20:42
  • Geregistreerd: 18-10-13

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.