iPhone 6s release vrijdag. Reserveren ipv wachten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ragjee Little side note: snel zijn bij Switch. Ik heb hier ook mijn eerste pre order geplaatst maar na contact met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Daarom kom ik lekker vroeg m'n bed uit op m'n vrije dag, en ga ik voor openingstijd er staan kamperen. Okay, it is just a phone.... Meh! In lange tijd niet zo uitgekeken naar iets. Wil ik hem toch maar op de dag zelf. Ik pre-order om een reden om 00.12 snachts bij hen, om dan lekker aan te komen "oops sorry te laat, mss over twee weken" haha, nope!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom niet gewoon wachten tot ze genoeg op voorraad zijn. Want het eenmaal hebben is het einde van het genot.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2015 om 16:27 ---------- Geen reservering in NL meer mogelijk (alleen wat 16 GB modellen). 't Is op. Wachten dus op de volgende lading. |
|
|||
|
|||
@order66 ik hoop niet dat madam een attack krijgt van het prijskaartje😲
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee jij dan ben jij gelukkig! Jij hebt gezegd dat de pre order zou starten om middernacht, maar kom ik zal die woorden op mij nemen want blijkbaar weet je zelf niet meer wat je hier plaatst!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe de voorraden in Duitsland (Oberhausen) zijn? De 6s plus specifiek.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een mail gehad van switch dat mijne iphone 6s morgen vanaf 8u beschikbaar is.
Vermits ik hem al heb, heb ik de pre order geschrapt. Dus zo een rot beleid hebben ze dan weer niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
apple store, iphone 6s, reserveren, wachtrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5S reserveren | Ayoubbou | Koopinformatie Nederland | 12 | 24-09-13 14:31 |
iPhone 5 reserveren | urban | iPhone algemeen | 2 | 11-09-12 13:36 |
Iphone reserveren in Duitsland?! | Caba | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 16-11-10 06:51 |
Vrijdag release Spirit?? | Kremer1313 | Jailbreak | 185 | 03-05-10 08:10 |
|
|