iPhone scherm kapot, kan nu geen reservekopie maken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn iPhone 4 kapot laten vallen, scherm werkt niet meer... Nu wil ik een reservekopie van de iPhone maken via iTunes maar iTunes wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scherm kapot, kan nu geen reservekopie maken?
Gisteren mijn iPhone 4 kapot laten vallen, scherm werkt niet meer... Nu wil ik een reservekopie van de iPhone maken via iTunes maar iTunes wil dat ik de toegangscode invoer op de iPhone. Dit gaat natuurlijk niet met een kapot display. Iemand enig idee hoe ik toch een reservekopie kan maken?
MVG Teun |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Simkaart verwijderen en in een ander toestel stoppen. De simcode uitschakelen. Dan terug in de iPhone en van voren beginnen. Succes!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee het gaat hier niet om de pincode maar om de toegangscode van de iPhone zelf.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien voor de volgende keer een back-up maken met iCloud.......
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4 kan geen reservekopie meer maken | Zupami | iPhone algemeen | 4 | 02-11-14 19:04 |
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... | CoolingThunder | iTunes | 1 | 19-10-11 16:55 |
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone | locuta | iTunes | 3 | 05-01-11 22:45 |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
|
|