harde reset iPhone 5 niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen Ik heb vorige week mijn iPhone 5 16 GB ingeruild voor een nieuwe iPhone 6s 64 GB. Eerst problemen met installeren via iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
harde reset iPhone 5 niet mogelijk
Beste allen
Ik heb vorige week mijn iPhone 5 16 GB ingeruild voor een nieuwe iPhone 6s 64 GB. Eerst problemen met installeren via iTunes en via iCloud. Na veel gedoe synchronisatie via een oude iCloud opslag versie, dus handmatig daarna een aantal gegevens aangepast. Apps via aankopen in de Appstore terug gezet en mijn foto´s met hulp van een Vodafone medewerker via een extern apparaat overgezet van mijn oude 5 naar de nieuwe 6. Werkmail en agenda via de ICT op mijn werk. So far so good. Nieuwsgierig als ik helaas was geworden opende ik mijn iCloud account op mijn nieuwe 6 en vond daar mijn nieuwe 6 account en mijn oude 5 account. En ja, stom, ik heb mijn 5 account daar gewist; niet meer nodig, toch? Helaas. Daarna probeerde ik op mijn oude iPhone 5 de fabrieksinstellingen te herstellen, maar bij gebrek aan een account lukt dit nu niet meer. Wat te doen? Wie o wie Groet, LJP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iets duidelijker bent zullen mensen begrijpen wat je precies bedoeld.
Je kunt een iPhone "resetten" door hem in DFU modus te zetten en via iTunes een herstel uit te voeren. |
|
|||
|
|||
Kan ik dat ook als mijn iTunes al gesynchroniseerd is met mijn nieuwe iPhone 6
|
|
|||
|
|||
Ja, dat kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Harde reset | iredydo | iPhone algemeen | 5 | 20-11-11 21:36 |
Web 'n Walk werkt niet, KS adviseert harde reset | Airoflow | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-09-10 20:59 |
iPhone: Iphone 3G blijft hangen na harde reset+jailbreak | Machael | Jailbreak | 2 | 08-08-10 14:49 |
harde reset??? | brbino | Unlock [archief] | 2 | 31-12-07 16:36 |
|
|