iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Extreem dataverbruik algemeen systeem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/168471-extreem-dataverbruik-algemeen-systeem.html)

Vercamer 18-10-15 19:22

Extreem dataverbruik algemeen systeem
 
Sinds gisteren heeft mijn iphone 6s 2gb aan data verbruikt door systeem - algemeen. Hiervoor was dat een paar mb in een paar weken. Bij de meeste mensen is dat ook maar een paar mb na een paar maand. Ik word er zot van heb mijn mobiel internet moeten afleggen. Ik keek eens naar mijn verbruik, keek 30 sec later opnieuw en was 200mb kwijt en dat bleef maar gaan.. Wat moet ik hier mee doen?
Wi-Fi assist ligt al af van dag 1.

Blazez 18-10-15 20:04

Ik heb dat ook gehad, 1 avond 1,27GB weggejaagd. Nooit achter kunnen komen wat dat nou weggewerkt heeft. Ook een klacht ingediend bij Vodafone (al weet ik ook wel dat ze er niets aan kunnen doen) maar daar niets van gehoord.
Ik heb nu maar DataUsagePro geinstalleerd om te kijken/in de gaten te houden wat er gebeurd.


http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-general.html

Vercamer 18-10-15 20:10

Data usage pro heb ik al een tijdje. Twas op die widget dat ik zag hoe de mb's er bij vlogen. Apple zou dit verdorie moeten vergoeden. Ligt zuiver aan fouten in hun systeem.

Blazez 18-10-15 20:12

Tja, bewijs eens welk onderdeel deze data gebruikt heeft. Dat is mij niet gelukt (maar ik hou me aanbevolen voor tips :-) )

Vercamer 18-10-15 20:13

Ja geen idee maar het ligt toch aan het systeem algemeen.. Niet aan apps dus.

jpwg001 18-10-15 21:09

Ben je al naar een Apple store gegaan? Wellicht kunnen zij een diagnose stellen? Wellicht zit er bruikbare informatie in de crashreports.

Vercamer 18-10-15 21:11

Nee heb geen zin en tijd om voor zoiets naar rijsel te gaan hoor. Als het na mijn reset blijft duren laat ik hem oppikken door apple.

rsnhakan 18-10-15 21:12

Netwerkinstellingen resetten of eventueel iOS er opnieuw op zetten.

Vercamer 18-10-15 21:13

Ligt af van de eerste minuut.

rsnhakan 18-10-15 21:14

Zag dat idd tijdens het versturen. Heb mijn bericht ge-edit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.