Extreem dataverbruik algemeen systeem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heeft mijn iphone 6s 2gb aan data verbruikt door systeem - algemeen. Hiervoor was dat een paar mb in een paar weken. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Extreem dataverbruik algemeen systeem
Sinds gisteren heeft mijn iphone 6s 2gb aan data verbruikt door systeem - algemeen. Hiervoor was dat een paar mb in een paar weken. Bij de meeste mensen is dat ook maar een paar mb na een paar maand. Ik word er zot van heb mijn mobiel internet moeten afleggen. Ik keek eens naar mijn verbruik, keek 30 sec later opnieuw en was 200mb kwijt en dat bleef maar gaan.. Wat moet ik hier mee doen?
Wi-Fi assist ligt al af van dag 1. Laatst gewijzigd door Vercamer; 18-10-15 om 20:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook gehad, 1 avond 1,27GB weggejaagd. Nooit achter kunnen komen wat dat nou weggewerkt heeft. Ook een klacht ingediend bij Vodafone (al weet ik ook wel dat ze er niets aan kunnen doen) maar daar niets van gehoord.
Ik heb nu maar DataUsagePro geinstalleerd om te kijken/in de gaten te houden wat er gebeurd. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-general.html |
|
||||
|
||||
Data usage pro heb ik al een tijdje. Twas op die widget dat ik zag hoe de mb's er bij vlogen. Apple zou dit verdorie moeten vergoeden. Ligt zuiver aan fouten in hun systeem.
|
|
|||
|
|||
Tja, bewijs eens welk onderdeel deze data gebruikt heeft. Dat is mij niet gelukt (maar ik hou me aanbevolen voor tips )
|
|
||||
|
||||
Ja geen idee maar het ligt toch aan het systeem algemeen.. Niet aan apps dus.
|
|
||||
|
||||
Ben je al naar een Apple store gegaan? Wellicht kunnen zij een diagnose stellen? Wellicht zit er bruikbare informatie in de crashreports.
|
|
||||
|
||||
Nee heb geen zin en tijd om voor zoiets naar rijsel te gaan hoor. Als het na mijn reset blijft duren laat ik hem oppikken door apple.
|
|
|||
|
|||
Netwerkinstellingen resetten of eventueel iOS er opnieuw op zetten.
|
|
||||
|
||||
Ligt af van de eerste minuut.
|
|
|||
|
|||
Zag dat idd tijdens het versturen. Heb mijn bericht ge-edit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik 3g Algemeen/General | Blazez | iPhone algemeen | 2 | 28-09-15 10:42 |
Simyo extreem dataverbruik | tvherk | Overige providers Nederland | 2 | 30-12-14 10:53 |
Dataverbruik IOS6 extreem | Michaelangelo | iPhone algemeen | 7 | 10-10-12 22:28 |
Mobiele dataverbruik extreem? | Laurria | Overige providers Nederland | 1 | 21-09-12 11:49 |
Extreem dataverbruik | Apriltal | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 14:44 |
|
|