//

Iphone laad niet meer op met orginele oplader

Iphone laad niet meer op met orginele oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, ik heb een iphone 6 en gebruik gewoon de oplader die in het doosje zat, of terwijl gewoon de orginele oplader. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-15, 12:02
Liekeespeldoorn10 Liekeespeldoorn10 is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 4
Standaard Iphone laad niet meer op met orginele oplader

Ik heb een probleem, ik heb een iphone 6 en gebruik gewoon de oplader die in het doosje zat, of terwijl gewoon de orginele oplader. Alleen nu kreeg ik vrijdagavond een melding dat de kabel die ik er zogenaamd in had gedaan niet gecertificeerd was en dat het daardoor minder goed werkte. Nu heb ik helemaal geen kabel erin gedaan op dat moment. Maar de volgende avond wou ik mijn telefoon opladen en dat ging niet meer. zelfde melding nog steeds maar hij laadt niet op. mijn telefoon weet wel dat er een oplader in zit maar er komt geen % bij.. wat moet ik doen?

heb alles al goed schoongemaakt en dergelijke!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-15, 01:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Al eens via iemand die je kent zijne kabel eens genomen en getest?
  #3  
Oud 09-11-15, 08:02
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

probeer eerst eens een goed kabel bv van belkin ofzo werkt dat niet ben ik bang dat je laadconnector kapot aan het gaan is hebt geen garantie meer ?
Reageren

Labels
iphone 6, opladen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit Lotteeee iPhone algemeen 1 08-07-13 09:30
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 17:24
Windows: Itunes vind orginele bestand niet meer. doomzie iTunes 4 25-09-09 16:22
iPhone: jailbreak, herstel, niet meer de orginele simkaart...help! bentemiedema Jailbreak 21 08-12-08 13:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.