Pop-Up nieuwe beveiligingscode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De 5c van m'n vrouw geeft regelmatig de volgende pop-up: De 5c draait op iOS 9.1 Is dit een 'normaal' iets of niet te vertrouwen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pop-Up nieuwe beveiligingscode?
De 5c van m'n vrouw geeft regelmatig de volgende pop-up:
De 5c draait op iOS 9.1 Is dit een 'normaal' iets of niet te vertrouwen? Ik heb dezelfde melding nooit eerder gehad/gezien. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ze heeft de iCloud sleutelhanger aan staan. Als ze die niet gebruikt, kan ze deze uitzetten in de instellingen van iCloud. Krijg je deze melding ook niet weer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was dus ook het punt waar ik mee zit.. Ik heb iCloud sleutelhanger ook tijden aanstaan,en heb dit ook nog nooit gezien. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Melding komt sinds een paar dagen. Zal van het weekend zien wat een herstel doet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instagram beveiligingscode | fba0512 | iPhone Apps | 0 | 08-03-15 13:54 |
iPhone 3G beveiligingscode omzeilen | spiegelaereh | iPhone algemeen | 2 | 18-10-11 23:01 |
Vreemde gang van zaken Pro-Assist mbt beveiligingscode iphone | ArnoNijhof | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-09-09 08:17 |
pop mail en nieuwe "map" of postbus | Binkey01 | Archief | 1 | 28-10-08 18:37 |
|
|