Batterij Iphone 5 leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Batterij Iphone 5 voor de tweede keer in enkele weken compleet dood, vorige keer duurde het uren voor er enig teken van leven in kwam, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij Iphone 5 leeg
Batterij Iphone 5 voor de tweede keer in enkele weken compleet dood, vorige keer duurde het uren voor er enig teken van leven in kwam, is dat normaal ?
Iphone is 3 jaar oud, batterij aan vernieuwing toe ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zal ook een beetje er aan liggen hoe je met die batterij omgaat 1 keer in de maand helemaal leeg laten lopen en dan eens minimaal 8 uur aan de lader gebeurt niet denk ik bij de meeste mensen die laden alleen maar bij .. en daar gaat die batterij van kapot
maar naar 3 jaar zijn de meeste batterijen wel aan vervanging toe ja |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
had ik ook op 10/11
ik heb een herstel moeten doen met terugzetten van een reservekopie en kon opnieuw weg... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij iPhone 5S snel leeg | Kaitlyn | iPhone algemeen | 10 | 01-09-15 23:45 |
iPhone 4s batterij snel leeg | toeterbaas | iPhone algemeen | 15 | 02-09-13 22:15 |
Batterij Iphone 3g snel leeg. | roelske | iPhone algemeen | 1 | 17-05-12 20:53 |
iPhone 4 batterij snel leeg? | stereopanda | iPhone algemeen | 11 | 04-08-10 14:14 |
|
|