Berichten niet op ipad en iPhone tegelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Mijn dochter stuurt via ipad berichten met ipad, maar deze komen ook op mijn iPhone terecht. Weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichten niet op ipad en iPhone tegelijk
Hoi, hopelijk kan iemand me helpen. Mijn dochter stuurt via ipad berichten met ipad, maar deze komen ook op mijn iPhone terecht. Weet iemand hoe we dit kunnen wijzigen, zodat haar berichten op ipad blijven en ik niet steeds al die meldingen krijg? (We zitten op zelfde AppleID)
Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet. Je deelt een AppleID.
|
|
||||
|
||||
Gebruik 2 verschillende Apple ID's. Je kunt gebruikmaken van Family Sharing. Maak eerst een nieuw Apple ID voor je dochter. Ga dan op [b]jouw[/i] iPhone naar Instellingen > iCloud > Gezin.
|
||||
|
||||
Dat is wel kort door de bocht.
|
|||
|
|||
Ik zag net in een ander topic een nog korter antwoord. Door de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken.
Deze vraag wordt zo ongeveer dagelijks(door nieuwe bezoekers) gesteld. Als je zelf de zoekfunctie niet wenst te gebruiken, moet je dan verwachten dat anderen iedere dag maar weer hetzelfde antwoord compleet gaan intikken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en iPad gaan tegelijk over bij inkomende oproep | Bebos | iPhone algemeen | 9 | 25-03-15 19:19 |
Apps tegelijk op ipad en iphone gezet | Spurrea | iPad Apps | 4 | 04-01-15 18:01 |
Berichten tegelijk ontvangen in outlook en iphone | Ronald Beije | iPhone algemeen | 3 | 15-11-10 10:41 |
iPhone en iPad tegelijk 3G? | Roogbass | Overige providers Nederland | 3 | 12-07-10 13:46 |
|
|