//

iPhone 5s traag als hij op de laptop is aangesloten

iPhone 5s traag als hij op de laptop is aangesloten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik mijn iPhone aan de lader leg op mijn laptop, wordt mijn telefoon enorm traag en werkt mijn iphone niet goed meer. Waar kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-15, 23:26
xxnikki xxnikki is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 14
Standaard iPhone 5s traag als hij op de laptop is aangesloten

Zodra ik mijn iPhone aan de lader leg op mijn laptop, wordt mijn telefoon enorm traag en werkt mijn iphone niet goed meer. Waar kan dit aan liggen?
Swipen duurt enorm lang en ik moet dit meerdere keren herhalen voordat ik ook daadwerkelijk van scherm verander....
Als ik mijn telefoon op de normale stroom heb liggen, heb ik er totaal geen last van
Wie o wie weet wat er aan de hand is?

( ik heb 1 week geleden een refurbished iphone gekregen van apple, omdat het reparatiecentrum van T-Mobile enorme fouten heeft gemaakt...)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-15, 23:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Interferentie op de verbinding tussen iPhone en laptop. De interferentie komt met zekerheid uit de laptop.
  #3  
Oud 17-11-15, 00:20
xxnikki xxnikki is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 14
Standaard

En wat bedoel je hier precies mee? Met mijn andere 5s had ik hier geen last van. Sorry ben niet zo technisch aangelegd haha.
  #4  
Oud 17-11-15, 08:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxnikki Bekijk bericht
En wat bedoel je hier precies mee?
Dat er interferentie aanwezig is op de USB-kabel die het beeldscherm stoort. Als je een originele Apple USB-kabel gebruikt zou dat eigenlijk niet mogen gebeuren. Tenzij de interferentie uit de laptop zeer hoog is door bv. parasitaire oscillaties.

PS:
De laadstroom uit een Windows laptop is slechts 500 mA. Dat is eigenlijk te weinig voor een iPhone (die 1.000 mA nodig heeft). Gebruik bij voorkeur de originele lader.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4s denkt dat hij aangesloten is op dock joepiee20 iPhone algemeen 16 23-11-13 20:53
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. char991 iPhone algemeen 5 02-09-12 10:14
iphone 3g zo traag, hij moet als nieuw worden! fedor07 iPhone algemeen 14 07-09-10 01:31
Battery theme als de laadkabel niet aangesloten is mmjb Jailbreak apps en thema's 3 21-07-09 16:43
Iphone denkt dat hij op een assesoire aangesloten is. rwagemans Unlock [archief] 6 09-06-08 09:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.