Apple id niet toegankelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 5, hij moet terug naar fabrieksinstellingen. Maar apple id is verwijderd de e-mail ook en ik weet het wachtwoord niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple id niet toegankelijk
Ik heb een iphone 5, hij moet terug naar fabrieksinstellingen. Maar apple id is verwijderd de e-mail ook en ik weet het wachtwoord niet meer.
Hoe kan de iphone nou terug naar fabrieksinstellingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gaat het om je eigen apple id ? zo ja kun je dit opvragen via apple sturen een reset email naar je
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2015 om 17:15 ---------- via iforgot |
|
|||
|
|||
Quote:
Maar apple id is verwijderd de e-mail ook en ik weet het wachtwoord niet meer. Als in de iPhone geen Apple id staat ( moet je wel zeker van zijn) dan kan je hem ook via iTunes resetten, of anders in dfu mode en dan herstellen via iTunes. Naar fabrieksinstellingen krijg je hem altijd wel, het is wel zo dat je hem daarna niet kan activeren zolang je het iCloud id (mailadres en wachtwoord) niet weet. Laatst gewijzigd door faire4u; 07-12-15 om 00:55. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zou even contact opnemen met Apple en uitleggen. Als je je primaire én secundaire mailadres ingesteld had, en die alle tweekwijt bent, dan wordt het idd lastig. Daarom noemen ze het nou beveiliging.
En inderdaad kan je anders bovenstaande Ook nog proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile | MJJ | Odido (T-Mobile) | 13 | 01-06-12 12:28 |
Windows: phone niet meer toegankelijk | tjitjaks | iTunes | 2 | 11-02-09 17:52 |
|
|