iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Carrier logo's (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/16971-carrier-logo-s.html)

Chrisl 12-10-08 20:26

En dit is hem geworden.....


http://i37.tinypic.com/2yuhvte.jpg

macmaccie 12-10-08 21:12

ooooh,gave iconen,die wil ik ook wel op m'n iphone;)

Chrisl 13-10-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 205115)
ooooh,gave iconen,die wil ik ook wel op m'n iphone;)

dus..........

macmaccie 13-10-08 06:09

Ik kan ze wel aan je vragen,maar weet toch niet hoe ik dat op m'n iphone krijg;)

rikfrombelgium 13-10-08 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astro (Bericht 190838)
Super goed nu! Zeker aan te raden voor mobistar! Staat op juiste plaats en logo is goede kwaliteit en grootte.
Super bedankt voor je tijd en inspanning!

SCREENSHOT

ok, deze wil ik dus ook.
Maar het lukt niet zo goed bij mij, heb ik iets fout gedaan? Ik heb hackers.nl toegevoegd via repositories. Daarna naar het mobistar logo gezocht op cydia, V2 gekozen en geïnstalleerd en dan was er niets veranderd. Dus heb effe mijn iphone herstart maar nog steeds niks veranderd. Moet ik nog iets doen? of werkt het niet bij 2.1? als iemand mij kan helpen, zeker geappriciëerd.

Chrisl 14-10-08 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 205201)
Ik kan ze wel aan je vragen,maar weet toch niet hoe ik dat op m'n iphone krijg;)


Google is je vriend, vriend........

En dit forum natuurlijk ook....

macmaccie 15-10-08 14:18

Ik heb even bij m'n vriend Google gekeken,maar niks duidelijks gevonden.

Zal iemand dit uit willen leggen,hoe ik de Carrier logo's op m'n iphone krijg?

Heb je daar een progammaatje voor of zo?

;)

bbrink 15-10-08 14:40

Het staat hier vrij duidelijk in deze topic.
Je download de zip met daarin de logo's.
Je download openssh in cydia.
Vervolgens ga je met winscp voor windows of cyberduck/fugu* voor de mac(ook downloaden dus) verbinding maken met je iphone.
Je bent daarvoor het ipadres van je Wi-Fi adapter in je iphone nodig.
Vervolgens log je in: root/**ff google**
Ga je via user, library, carrier bundles (uit het hoofd)
Als je t-mobile hebt zoek je die op, of ik denk als je dat niet hebt, zoek je unknown op.
Je hernoemt de 2 png's en plaatst de gedownloade in de map.
Vervolgens reboot je de iphone en tada!

*thnx Bomans

Bomans 15-10-08 14:41

In zijn geval geen winscp maar cyberduck of fugu, want het is een mac gebruiker

macmaccie 15-10-08 14:43

Ow,dus hier moet je een windowsmachine voor hebben,zie ik al
Aangezien ik geen windows heb,houdt t op...

Maar bedankt voor je reactie;)

bbrink 15-10-08 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 206065)
Ow,dus hier moet je een windowsmachine voor hebben,zie ik al
Aangezien ik geen windows heb,houdt t op...

Maar bedankt voor je reactie;)

Dat hoeft dus niet.. :D

Buur 15-10-08 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 206065)
Ow,dus hier moet je een windowsmachine voor hebben,zie ik al
Aangezien ik geen windows heb,houdt t op...

Maar bedankt voor je reactie;)

Nee hoor, ik heb het zelf ook gedaan op een Mac. Maar lees even het topic dor of zoek even in het forum, er is al veel over geschreven. Moeilijk is het niet.

Ik wil nog wel een niet onbelangrijke opmerking plaatsen bij het geheel: als je OpenSSH installeert, installeer dan ook even BossPrefs, zodat je OpenSSH ook uit kunt zetten met een switch! Anders draait OpenSSH constant en zouden anderen op afstand op je iPhone kunnen, zonder je medeweten. Daarom ook even de standaardwachtwoorden veranderen van de gebruikers root en mobile!!!

bbrink 15-10-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 206068)
Nee hoor, ik heb het zelf ook gedaan op een Mac. Maar lees even het topic dor of zoek even in het forum, er is al veel over geschreven. Moeilijk is het niet.

Ik wil nog wel een niet onbelangrijke opmerking plaatsen bij het geheel: als je OpenSSH installeert, installeer dan ook even BossPrefs, zodat je OpenSSH ook uit kunt zetten met een switch! Anders draait OpenSSH constant en zouden anderen op afstand op je iPhone kunnen, zonder je medeweten. Daarom ook even de standaardwachtwoorden veranderen van de gebruikers root en mobile!!!

Dat is een goede aanvulling, heb het zelf wel. Maar vergeten te vermelden.

blondie213 17-10-08 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietpiet50 (Bericht 201746)
ook lang bezig geweest, alle carrierbundles gevonden via SYSTEM. Maar via USER kom je pas in de map van t-mobile.nl en is het logo met rood hoekje erin (symlink), deze even rename naar .bak en dan DELETE. Nu je nieuwe logo hiernaartoe kopieeren, een reboot en het logo staat erop. Waarschijnlijk doen de repo's het in een andere dir of kunnen ze het bestand niet verwijderen.

dit werkt bij mij op een legale T-Mobile telefoon met simlock NL


Ik heb dit ook op deze manier werkend gekregen, heb alleen de bestandjes (symlink) renamed naar .bak maar gewoon laten staan.
reboot en voila

Ronny 21-10-08 18:41

Waar vind ik het Proximus Logo??

Jakiie 21-10-08 18:55

Oja trouwens voor sommige, vergeet niet je iPhone te herstarten, soms wil dat ook nog wel werken! ;) (Voor degene die fouten ondervinden maar nog niet herstart hadden)

whosnext 21-10-08 23:11

Nou heb het ook handmatig geprobeerd keurig netjes voor KPN NL wordt ook keurig een mapje aangemaakt 20408 alleen na reboot van IPHONE 3G geen KPN logo's

Fab1Man 23-10-08 20:48

@whosnext, gebruik hiervoor iCarrier Custom/Standard uit de iFoneguide Cydia source! Inclusief alle instellingen voor GPRS/3G.

whosnext 23-10-08 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 209060)
@whosnext, gebruik hiervoor iCarrier Custom/Standard uit de iFoneguide Cydia source! Inclusief alle instellingen voor GPRS/3G.

Heb ik al geprobeerd werkt niet...

Vsteegman 25-10-08 13:46

Ik wil ook graag NL KPN maar ook nog niet gelukt? Iemandtips?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.