App Store nog down?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of het hier mag maar zijn er meer mensen bij wie de app store nog geen updates heeft en zo? Kan zijn dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store nog down??
Weet niet of het hier mag maar zijn er meer mensen bij wie de app store nog geen updates heeft en zo? Kan zijn dat ik gewoon geen updates heb maar dat is me nog nooit gebeurd. 23 dec was m'n laatste update.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Van 22 tot 29 december 2015 was de App Store gesloten:
https://developer.apple.com/news/?id=11202015c |
|
|||
|
|||
Dat is toch alweer 3 dagen geleden Timosha.
Ik vroeg mezelf net ook af of er misschien iets niet goed ingesteld staat waardoor ik geen updates krijg. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg de 30e me eerste update al weer binnen.
Daarna echter nog niks. Ze zullen allemaal wel aan de drank zitten dus de eerste updates zou ik maar laten schieten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier drie reguliere App updates op 29 december (maar daarna alleen TestFlight updates).
|
||||
|
||||
Zal voor de makers van apps ook feestdagen zijn hé
|
|||
|
|||
Heb er ook nog geen gehad, zal wel normaal zijn met die dagen.
|
|
||||
|
||||
Ok. Thanx. Dan wacht ik het rustig af
|
|
||||
|
||||
Weet nog wel van vorige jaren te herinneren dat de updates na 29 dec werkelijk binnen stroomden.
Dit jaar is het idd lekker rustig Updaten is niet m'n hobby |
|
||||
|
||||
Heb al sinds 23 dec geen update meer gehad. Vond het zo stil na de gesloten tijd. Dacht krijg er een hele hoop tegelijk maar nee.
|
|
||||
|
||||
Vandaag update gehad van Twitter en Weather channel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|