email naar meerdere contacten sturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb verschillende email adressen ingegeven gescheiden door een comma en spatie. Als ik deze groep wil versturen zet de iPhone zelf een haakje > ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email naar meerdere contacten sturen
Ik heb verschillende email adressen ingegeven gescheiden door een comma en spatie.
Als ik deze groep wil versturen zet de iPhone zelf een haakje > achter het laatste emailadres. Hierdoor wordt de mail niet verstuurd. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of na 14 januari Interact kopen: Interact | Agile Tortoise
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Gonus
Oeps! Je hebt gelijk. |
|
||||
|
||||
Wat is wel eens heb gedaan is een Contact aanmaken en dan alle adressen ACHTER ELKAAR met een komma ertussen aanmaken.
Dan email open en het contact toevoegen. Je krijgt dacht ik wel een melding, maar het werkte wel. |
|
|||
|
|||
Als je een e-mailadres ingeeft, op de plus 'contact toevoegen' tikt, dan op 'annuleren' staat er een komma achter het ingegeven e-mailadres en kan je een volgende ingeven enz. enz.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vreemd dat Apple hier geen andere manier voor heeft... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daardoor is het emailadres niet meer geldig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail problemen naar meerdere mensen in contacten | bvanderhorn | iPad algemeen | 0 | 16-11-14 15:20 |
Muziek: Muziek op Ipad via airplay sturen naar meerdere speakers met elk een eigen airportexp | jvdburg | Muziek, foto & video | 0 | 23-10-11 15:00 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
|
|