Wanneer ik op een facebook link klik, opent altijd safari inplaats van de app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer je een link per whatsapp, bericht of email krijgt doorgestuurd die doorverwijst naar facebook opent mijn iphone altijd safari om daar die pagina te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wanneer ik op een facebook link klik, opent altijd safari inplaats van de app
Wanneer je een link per whatsapp, bericht of email krijgt doorgestuurd die doorverwijst naar facebook opent mijn iphone altijd safari om daar die pagina te laden. Kan dit niet rechtstreeks geopent worden in de app?
Alvast bedankt voor de feedback. Ik heb dit al eens gegoogled maar heb weinig antwoorden gevonden... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die link is naar een webpagina, niet naar een app. Dus nee, dat kan niet anders.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bijvoorbeeld bij Twitter en YouTube worden links naar hun website in de native App geopend.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plaatje van een link niet zichtbaar in Facebook | MvdS | iPhone Apps | 0 | 05-03-15 23:07 |
Safari browser download van een link | wie | iPad algemeen | 1 | 24-02-12 23:44 |
Tweet een Link vanuit Safari (bookmarklet) | Aries | iPhone Apps | 0 | 29-07-10 01:26 |
|
|