Banners zonder geluid mogelijk ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is storend als je bijv naar een video aan het kijken bent en tegelijkertijd met whatsapp gesprek bezig bent. Het zien van de banner ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Banners zonder geluid mogelijk ?
Het is storend als je bijv naar een video aan het kijken bent en tegelijkertijd met whatsapp gesprek bezig bent. Het zien van de banner vind ik voldoende. Ik vroeg me af of je banners kan weergeven zonder geluid.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met de schakelaar aan de zijkant van de iPhone zet je alle meldingsgeluiden uit. Je kunt ook per app instellen of je geluid wilt of alleen een banner. Doe dit bij Instellingen > Berichtgeving.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Airplay zonder Wi-Fi mogelijk | reingraat | Muziek, foto & video | 4 | 26-11-13 17:32 |
Games zonder geluid? | KRISDGREEF | iPad algemeen | 1 | 16-08-12 15:08 |
iPhone: 3G: Multitasking ZONDER Jailbreak mogelijk? | Dargakis | Jailbreak | 8 | 17-07-10 03:25 |
thema zonder geluid. | zeromancer | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-11-08 17:02 |
Help Video zonder geluid!!! | Ximena | Archief | 2 | 24-04-08 14:21 |
|
|