Is er een manier om Airplay voor horizon go discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een manier om Airplay voor horizon go.via mijn iPhone 6.op mijn tv tekrijgen,ik heb een tv4,maar horizon go onders steunt airplay niet.weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een manier om Airplay voor horizon go
Is er een manier om Airplay voor horizon go.via mijn iPhone 6.op mijn tv tekrijgen,ik heb een tv4,maar horizon go onders steunt airplay niet.weet iemand hier wat op.
Arian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Airplay synchroon (via control centre in te stellen) dan krijg je wat je op je scherm ziet ook op de tv. Bij mij geeft dat wel een wat mindere streaming kwaliteit.
|
|
|||
|
|||
Lightningpoort -> HDMI converter. Werkt goed. Toevallig heeft m'n 6s ook een beeldverhouding van 16:9.
Horizon Go blokkeert Airplay. |
|
|||
|
|||
Pennydehaan.waar stel je dat in.en je iPhone op je HDMI aan sluit is ook een goed idee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de UPC Horizon app via Airplay streamen naar AppleTV? | meesterralph | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 22-10-14 14:40 |
|
|