//

Help! iPhone geblokkeerd, geen internet en geen reservekopie!

Help! iPhone geblokkeerd, geen internet en geen reservekopie! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Zoals je in de titel al kunt lezen... Mijn iPhone was gisteravond leeg. Ik probeerde mijn iPhone op te starten, maar ik wist mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-01-16, 21:51
iBeau iBeau is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 1
Exclamation Help! iPhone geblokkeerd, geen internet en geen reservekopie!

Hi!

Zoals je in de titel al kunt lezen... Mijn iPhone was gisteravond leeg. Ik probeerde mijn iPhone op te starten, maar ik wist mijn touch ID code niet meer
Nu heb ik te vaak de verkeerde code ingevoerd.
Ik dus op internet zoeken wat er gedaan kan worden. Heb alles geprobeerd (iCloud, iTunes..), maar ik heb dus een probleem: ik heb geen internet op mijn telefoon omdat hij geblokkeerd is en ik heb mijn iPhone nog nooit aangesloten op mijn laptop. Waardoor ik nu dus ook geen reservekopie heb.
Ik heb hem al een paar keer geprobeerd te herstellen, maar tevergeefs.

Volgens mij zit ik echt in de knoop! Iemand die er verstand van heeft en mij kan helpen?!

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-16, 22:03
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Neem contact op met meneer appel.
Je kan online gewoon een belafspraak maken en ze bellen je keurig op jouw gekozen moment.
Zelfs op zondag.
Ze helpen je hier dan prima mee.
Uiteraard moet je wel de rechtmatige eigenaar zijn maar dat ben je natuurlijk ook.

Edje
  #3  
Oud 31-01-16, 14:17
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Denk eerder meneer Agent bezoeken en vertellen dat je een iphone "gevonden" hebt.

Of de dokter bezoeken en vertellen dat het onthouden van een 4-cijferige code niet meer lukt én dat je vingerafdruk ineens verdwenen is waardoor je iphone niet meer opent.
  #4  
Oud 31-01-16, 23:43
berryv berryv is offline
• iOS 14.6
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: utrecht
Berichten: 10
Standaard

sluit jou foon aan op je pc zet hem in dfu modes dan moet het gaan lukken om hem weer als nieuw te instaleren
Reageren

Labels
geblokkeerd, icloud, reservekopie, touchid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage geen sms indien ontvanger geen internet heeft RonBruins iPhone algemeen 43 06-12-14 08:23
Iphone maakte geen reservekopie Stilo1996 iPhone algemeen 0 29-08-13 23:14
Iphone 4 overgekocht, = geblokkeerd.. geen sim kaart.. Hoe reset ik em? Dpac iPhone algemeen 4 15-09-11 22:38
iPhone 3G: 4.1 custom FW erop, geen internet en geen synch Drinkyoghurt Unlock 0 17-11-10 16:52
wel of geen internet: geen 'beetje' Michaelangelo Odido (T-Mobile) 6 27-10-08 22:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.